פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מכירת חולצה לפי המחיר המפורסם נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום (יום שני 12/11/07) בשעה 19:00 הייתי בסניף המשביר לצרכן בקניון מלחה ורציתי לקנות חולצה שהיתה עליה מדבקת מחיר :69.90 ש"ח, כאשר פניתי למוכר הוא טען שהמחיר מיועד לחברי מועדון , אך לא היה שום מחיר אחר על החולצה, כאשר ניסיתי להתעקש ולומר שהדבר אינו חוקי הוא הפנה אותי למנהלת המחלקה, ושם ניסיתי להתלונן שזה לא חוקי , אך היא התעקשה שהמחיר הינו לחברי מועדון ואם אני רוצה להתלונן אני יכול ללכת לעורך דין של החברה.
התעקשתי ופניתי לדוברת שהיא מנהלת הסניף, אך גם היא אמרה שהמחיר לחברי מועדון בלבד, למרות שהראתי לה על מוצרים אחרים שהמחיר המקורי הינו על המוצר וההנחה הינה בשילוט בנפרד וכן בכדי לבדוק את המחיר הנכון היא היתה צריכה להכנס לקופה כך שגם היא לא ידעה מה המחיר של החולצה כמו שהוא.
בסופו של עניין יצאתי עם הרגשה רעה מכל הסיפור הן מבחינת השירות והן מבחינת זה שחברה מוכרת ומכובדת כמו המשביר לצרכן לא עובדת לפי חוק הגנת הצרכן שמורה לבית העסק לציין את המחיר על המוצר עצמו ולא רק בשילוט
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ואפשרות לרכוש את החולצה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה