פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת מסרון לטלפון הנייד בשעה לא סבירה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעה 4:35 לפנות בוקר קיבלתי הודעת SMS מהמשביר לצרכן (שמרתי את ההודעה). צלצול ההודעה גרם לי לבהלה רבה, מה שהדיר שינה מעיני עד לאותו הבוקר.
ברצוני אף לציין כי אמי הינה אישה חולה ובתי הרה וחשבתי שמשהו רע קרה ונבהלתי מאוד.
לא יתכן שאירוע מסוג זה יעבור לסדר היום ללא טיפול הולם מצידכם.
אוסיף ואציין כי בוקר זה היה בוקר שישי בו איני עובדת ובכל זאת נאלצתי להתעורר משנתי בשעה הנ"ל.
לעניות דעתי, מדובר בהטרדה וממתינה לתשובתכם בהקדם.

אמיליה שמעוני
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגשת תביעה או לחילופין פיצוי הולם מצידכם. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה