פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, 3/3/2008
לפני זמן מה רכשתי מספר מוצרים במשביר החדש לצרכן סניף קניון עזריאלי.
כשהיגעתי לקופה לשלם את החשבון, נאמר לי ע"י הקופאית כי: "מאחר ואת
לקוחה ותיקה של המשביר וחברת מועדון, מגיעה לך מתנה מאיתנו בשווי של
360 ₪ .
אין ספק, הופתעתי וכמובן שמחתי מאד.
נמסר לי לגשת לדוכן (שהקופאית כיוונה אותי לעברו), על מנת לקבל את המתנה.
מה רבה הייתה אכזבתי כשנתברר לי שהמתנה שמגיעה לי הנה הזכות לעשות
כרטיס אשראי נוסף ורק אז לקבל זיכוי בסך 360 ₪, למימוש בקנייה הבאה.

זו הנה תרמית של ממש. וסביר להניח שלקוחה כמוני, של (למעלה מ-40 שנה)
במשביר לצרכן על כל תהפוכותיו, נפגעה קשה ומעבירה את המסר לכל מי
שניתן.
עצוב שרשת כל כך גדולה ורבת סניפים מרשה לעצמה להתייחס בצורה כל
עלובה ובלתי הוגנת כלפי לקוחות בכלל, ולקוחות ותיקים בפרט.

אשמח אם תצליחו להעביר את מחאתי הלאה. אני ניסיתי בכל הדרכים, כולל
לשלוח פקס לדוברות של המשביר – שכמובן לא נענה.

ניתן ליצור עמי קשר על פי הדרכים הבאות:
נייד: 0507-830242
מייל: [email protected]

בתודה ובברכה,
חני גזית
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה