פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל, שקר < נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/04/08 נכנסתי לחנות המשביר בקניון ע"מ לקנות מספר דברים. בזמן השהייה בחנות, בדיוק כאשר רצינו לשלם, אחותי התינוקת (כ 4 חודשים) התחילה לבכות ולכן אימי נאלצה ללכת לצד להאכיל אותה. כאשר חזרנו לקופה זכינו ליחס מגעיל מהקופאית שאמרה משהו בסגנון של "טוב כמה פעמים אני אעשה לכן חשבון?!". בהתחלה חשבתי להבליג אבל בסופו של דבר, כשהיא המשיכה לפנות אלינו בטון לא נעים התלוננתי למנהל הסניף. חשבתי שבזאת יגמר הסיפור ואני אחזור לקנות כרגיל. באותו היום חזרתי כיוון שרציתי לקבל את הטבת כרטיס המועדון של המשביר. ההטבה היא קבלת 315 ש"ח לקניות במשביר. כאשר ניסיתי לממש את ההטבה עם כרטיס המועדון של אימי, שכאמור לא יכלה להשאר בגלל שהתינוקת בכתה, קיבלתי סירוב, למרות שהייתי מוכנה לתת כל פרט מזהה נדרש. לכן החלטתי לפתוח כרטיס מועדון נוסף. נציגת השרות בדוכן של "ההטבה" לא הייתה מוכנה לתת לי פרטים בנוגע לטיבה לפני שאעשה כרטיס מועדון, אז עשיתי וחזרתי אליה. היא ניסתה להחתים אותי על טפסים שונים ומשונים. רציתי לברר עוד בנוגע להתחייבויות שלי כלפי המשביר והיא לא הייתה מוכנה לתת לי שום פרטים. לאחר וויכוח ממושך היא אמרה לי "כדרך אגב" שכדי את ההטבה היא מזמינה לי כרטיס אשראי חדש. לא ביקשתי שום כרטיס אשראי ולא כלום, ובטח שלא הסכמתי. אם לא הייתי מתעקשת שתמסור לי מידע הייתי מקבלת את הכרטיס ללא שום הסכמה מצידי. רציתי בכל זאת לתת להם צ'אנס ולכן שאלתי אותה לגבי דמי מנוי או חיובים בכרטיס האשראי הנידון. היא לא ידעה שום פרטים, ואמרה "אין שום התחייבות". התעקשתי שתבדוק בדיוק, ובסופו של דבר זכיתי לדבר עם הבוס שלה (אחרי דקות ארוכות של השפלה מצידה), שממנו נודע לי ש"ללא התחייבות" אומר דמי תשלום חודשיים של 8 ש"ח (או קנייה מעל 1000 ש"ח בכרטיס הנידון) ודמי ביטול במידה ואני רוצה לבטל את הכרטיס שבעצם יבטלו את ה"מתנה" שקיבלתי. אני כבר הייתי על סף דמעות, כולם דיברו אליי בצורה הכי מגעילה שיש ועשו ממני צחוק, כשאני רק רציתי לנצל את ההטבות שהם מציעים לחברי המועדון שלהם. יצאתי מהחנות והבטחתי לעצמי שלא אחזור לקנות פה.
למחרת ביקשתי מחבר שילך לבטל את המנוי שעשיתי במשביר.( שילמתי על המנוי 100 ש"ח מתוכם הוחזרו לי 50 בזיכוי). כמובן שהם לא הסכימו ושלחו אותי לשרות לקוחות (שאי אפשר להגיע בו למענה).
לקוחה של המשביר אני כנראה כבר לא אהיה, למרות שאם הם יסתכלו בכרטיס הלקוח של אימי (בו השתמשתי באופן קבוע) הם יראו שהייתי לקוחה טובה.
החזר של דמי המנוי, ואני כמובן אחזיר את הזיכוי שקיבלתי וגם התנצלות על היחס המחפיר. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה