פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כרטיס מתנה של המשביר לצרכן ואי טיפול בפניה בזמן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלתי במתנה כרטיס GIFTCARD של המשביר ע"ס של 400 ש"ח. הכרטיס אבד לי והודעתי לשירות הלקוחות של המשביר ב-1/4/08 ב-9:30 בבוקר לנציגה בשם גבריאלה. נתתי לה את הפרטים של כרטיס האשראי שבו שילמו על הקנייה של ה- GIFTCARD, הסניף שבו נקנה (עזריאלי) תאריך הקנייה, ואת הסכום שבו נקנה הכרטיס.
לאחר מס' שעות חוזרת אלי גבריאלה וטוענת שלא קיים כרטיס כזה!
אני מבקשת ממנה לבדוק שוב.
לאחר יום חוזרת אלי גבריאלה הנציגה ואומרת שאכן קיים כרטיס כזה, ולאחר שהיא מעלה את ויזה על הקו מסתבר שהשתמשו בכרטיסב21:00 של הערב הקודם ונשארו בו רק 27 ש"ח, שאותם ויזה חסמה באותו הרגע.
מאחר והודעתי על הגניבה לפני שהשתמשו בו, ומכיוון שלא טיפלו בפניה שלי בצורה נכונה, התאפשרה גניבת הכסף.
אם היו מיידעים אותי שהכרטיס הינו של ויזה הייתי פועלת מולם.
לאחר פניה שלי לפניות הציבור של המשביר נאמר לי ע"י קטיה שגבריאלה לא היתה צריכה לעזור לי ושאני אשמה בגניבת הכרטיס!
במכתב הרשמי של המשביר נאמר לי שהמשביר לא אחראי במקרה של גניבה או אובדן.
חסימת הכרטיס היתה אפשרית אם רק היו מטפלים בפנייה שלי בזמן.
מיותר לציין שגם את ה-27 ש"ח שהספקנו לחסום לא קיבלתי.
אשמח לתת פרטים נוספים או מפורטים יותר.
תודה,
דבורה
כספי סוג הנזק :
זיכוי הסכום של 400 ש"ח מכרטיס האשראי בו נקנה הGIFTCARD פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה