פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גירוש מאזור הקוסמטיקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:




תלונה כנגד זהבה- סגן מנהלת הכלבו של המשביר לצרכן בקניון רחובות

(תיאורה של זהבה: נמוכת קומה, מלאת גוף, כהת עור, מבטא ישראלי)



תאריך הארוע 15 או 16 לאוקטובר 2007



ניגשתי בין היתר גם למשביר לצרכן במסגרת שיטוטיי בקניון רחובות על מנת להתעדכן גם במוצרי איפור חדשים. נגשה אלי אחת הדיילות שאת שמה לא יודעת – לא הופיעה עם תג זיהוי (תיאורה: נמוכת קומה, רזה, שיער מגוון גוונים חומים, מבטא לא ישראלי אולי רוסי, אך קצת כהת עור)

היא הציעה לי את עזרתה יותר מפעם אחת, שוב ושוב פנה אלי ושאלה ולא הניחה לי להתעניין בסטנדים של האיפור, פשוט עצרה את שטף התעניינותי במוצרים, פנתה אלי בתוקפנות בעויינות רבה, שמה לה אותי כמטרה ועקבה אחרי כל אותו העת. לבסוף משראתה שאני גם נוגעת בטסטרים , הזעיקה את זהבה- סגן המנהלת של הכלבו. ויחדיו שתיהן פנו אלי בצעדי ענק, ואז זהבה "יצאה להגנתה" של הדיילת המשנית, ופנתה אלי בתוקפנות יתר, שפת גופה היתה מאיימת ומפחידה, הסתירה בגופה את המראה ואת הסטנד של האיפור, והחלה לגונן על הדיילת המשנית כאילו שאני תקפתי או עשיתה לה משהו. אותה זהבה אמרה לי מפורשות שאסור לי להתקרב יותר אל הסטנדים ללא רשות הדיילת. והשתמשה בביטוי שאלו הם "הטסטרים שלה" כך אמרה באלו המילים. לא היה ניתן לטעות בכוונתה.



וכשהיא הסתירה גם בגופה את סטנד האיפור , פניה היו כועסות מאוד וחמורות סבר כלפיי, גירשה אותי בבושת פנים תוך שהרימה את קולה ואסרה עלי לגעת בטסטרים ובסטנדים



הנני מאפרת מקצועית, ומתוקף עבודתי אני רוכשת המון מוצרי איפור ובוודאי שאני מבינה ובקיאה בליינים חדשים שיוצאים אל השוק ויש לי רקע נרחב ומתעדכנת בקהילת המאפרות במקצועיות. איני זקוקה להמלצות של דיילות שיש להן רקע פחות משלי ולא בטוחה לגבי האינטרסים שלהן.

לא נהנתי משהותי במשביר לצרכן – לכן לא נראה כי רגלי תדרוכנה יותר במשביר לצרכן שכאשר באותו הקניון ישנן אלטרנטיבות כגון הסופר פארם ואפריל



בתודה, מיכל לוי

היות וזה מכתב שני שלא נענתי בו – החלטתי לפנות הן אל אתר תלונה ואל פורום איפור בתפוז על מנת שלקוחות פוטנציאלים יקראו את התנהלותכם במשביר לצרכן וגם באופן התעלמותכם ממכתבים המופנים אל שרות הלקוחות.


האשמה סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה