קניתי נעלים ותוך שבוע מיום הקניה הם התפרקו. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מתחם קניות עפולה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.9.08 קניתי נעלים לנכדתי במשביר לצרכן במתחם הקניות בעפולה.
לאחר שבוע הנעלים התפרקו .
אחרי עוד שבוע וכמה ימים, חזרתי עם הנעלים למשביר הסברתי מה קרה.
הם לקחו את הנעלים ואמרו שהם יחליפו אותם או שהנעלים יתוקנו. כמו כן נאמר לנו שבכל מקרה הם יתקשרו ויודיעו לנו מתי אפשר לקחת את הנעלים.
לאחר שבועים שלושה שלא קבלנו כל תגובה חזרנו לחנות המשביר ושאלנו מה קורה עם הנעליים. להפתעתנו הסתבר כי לא רק שלא טופל דבר נאמר לנו על ידי העובדת ליטל עובדיה כי לפי הוראת המנהלת אין להם אפשרות לעשות דבר ללא הקבלה, למרות ששהודו כי הנעלים ניקנו אצלם,
כיוון שאני חברת המועדון club 365 בקשתי כי יאתרו את הקניה במחשב, ואכן כאשן בדקו במחשב גילו " בהפתעה " שאכן ניקנו הנעלים אצלם.
במו כן מצאו כי עברו רק חודשים מאז הקניה. (מתוך זמן זה, הנעלים היו אצלם פרק זמן ממושך ללא טיפול).
למרות כל זאת המשיכו להתעקש כי ללא החשבונית לא יעשו דבר.
להלן מספר פרטים נוספים:
שם מנהל החנות שהנושא הועבר לידיעתו הוא חלאד , שם המוכרת אתה היה לנו שיג ושיח, ליטל עובדיה מספר כרטיס המועדון שלי הוא 3964-350-01-1 לא קשה לאמת קניה זו ,
אנחנו מבקשים את התערבותכם כדי לסיים את הטיפול בתלונתנו.
אין זה ראוי לחברת המשבירלנהוג בצורה זו.
|
כל המופיע ברשימה |
סוג הנזק : |
החלפת הנעליים והתנצלות החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|