פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת "כל האמת" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
סניף הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך הנ"ל רכשתי מוצרי קוסמטיקה במשביר וקיבלתי מהקופאית שובר מתנה,
עם השובר הלכתי לקבל את המתנה, ובחור אשר היה בדלפק המתנות (אילן שמו), ביקש את כרטיס האשראי, לשאלתי הוא אמר כי מתנה נקבל רק אם נעשה כרטיס אשראי חדש,
חזרתי לקופאית ולשאלתי מה מטרת השובר, תשובתה "קבלת מתנה"
ביקשתי לקרוא למנהל הסניף וזה אמר לי "ככה זה" תקרא את הכתוב בשובר,
זוהי פגיעה באינטלגנציה של הלקוחות, בושה וחרפה כי גוף כזה מתנהג כך,
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה