פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כל מוצר שני "בשקל" לפי פירסומי המשביר לצרכן - אין אמת בפרסום! נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

ביקרתי בתאריך 29.11 בסניף המשביר לצרכן בגרנד קניון בחיפה. הגעתי בעקבות הפרסומים הרבים של המשביר לצרכן בהם כל מוצר שני במחלקות פרפורמיה, בישום, ביגוד, כלי בית וכו' הינו בשקל אחד.

כאמור הגעתי למחלקת הפרפורמיה. במדפים היה שלט שבו צויין שכן מוצר שני הינו בשקל. התחלתי למלא את סלסלת הקניות שלי בדיאודורנטים לגבר, משחות שיניים, ותחליבי רחצה ושמתי פעמיי לקופה על מנת לשלם.
לתדהמתי הרבה הקופאית החלה להעביר את המוצרים וטענה שכל המוצרים, הכל כולל הכל ממה שלקחתי הינם לא בשקל אלא במחיר מלא וכלל לא נכללים במבצע של המשביר! הקופאית אף הודתה בפניי שאכן קיים ברדק ובלגן שלם ושזה אכן לא ברור לקונים מה נכלל במבצע.

נדהמתי מכך שכל המוצרים בעגלתי לא משתתפים במבצע למרות שבמפורש כתוב בדלפקים השונים שכל מוצר בשקל!
לצערי הרב, נאלצתי לוותר על הקנייה ועזבתי את המקום בבושת פנים כאשר מאחוריי השתרך תור רב של אנשים.

המשביר לצרכן עובדים על הצרכנים בעיניים וכל כוונתם היא למשוך אנשים לסניפים כאשר אין שום אמת בפרסום והכל אחיזת עיניים. מדובר בהטעייה מכוונת של הצרכנים. מן הראוי שרשת שמכבדת את עצמה, תכבד את שלל לקוחותייה הנאמנים שרוכשים שנים על שנים בחנויות הרשת.

אין לי ספק שלאחר המקרה הזה לא ארכוש עוד בחנויות הרשת. רשת שאיננה מכבדת את לקוחותיה, אין מן הראוי שתזכה באמון הלקוחות.

אשמח לקבל את תשובתם הענייינית של המשביר לצרכן.
בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :
לפצות אותי בגין עוגמת הנפש והטרטור הנ"ל! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה