פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי/החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביתי רכשה לפני כשבועיים שמן גוף במבצע של 1+1, שילמה במזומן ללא כרטיס מועדון וגם לא שמרה את הקבלה.
לאחר שימוש בתכשיר, הופיעה פריחה על הגוף.
ב-4.01.09 פנתה ביתי למשביר וביקשה להחליף את המוצר או לקבל זיכוי.(הייתי נוכחת איתה באותו מעמד). (ביתי הביאה את שני הבקבוקים.)
מסתבר שללא חשבונית או כל הוכחת תשלום לא ניתן להחזיר את המוצר למרות שיש עליו תווית של המשביר, ויתרה מזה, המוכרת טענה שאולי המוצר נילקח מהמדף באותו רגע.
מיותר לציין מה היתה ההרגשה וכמה גדול היה העלבון שחשתי באותו רגע.
ביקשנו לדבר עם המנהלת, אך גם היא התבצרה בדעתה והתעקשה לקבל חשבונית.
לא ראיתי אפילו שמץ של כוונה לעזור ,או נכונות לבוא לקראתנו ולנסות לפתור את הבעייה.
אני במשביר כבר לא אקנה.
על המשביר מוטלת החובה ללמוד שרות מהו! אם זה היחס והשרות, נראה שעדיין לא הפנימו את הצורך לשמר את הלקוחות.

כלקוחה ותיקה של המשביר נפגעתי מהיחס אותו קיבלנו.
להבא, את הקניות שלי אערוך בחנויות שיודעות להעריך ולכבד לקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה