פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שיקרי ומזלזל ב"משביר לצרכן", באשדוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
קניון "לב אשדוד", אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-07/01 נכנסתי ל"משביר לצרכן" בסניף אשדוד לקבל זיכוי בעבור מוצר שנרכש בתאריך 24/12 בסניף רחובות ונתקלתי בסירוב. נאמר לי שמשום שהקולקציה הספציפית איננה נמכרת יותר בסניף זה, המק"ט למוצר זה איננו קיים למוצר אותו בבקשתי להחזיר. יותר מכך, שרשת "המשביר לצרכן" איננהרשת ארצית כי אם סניפים בודדים, משמע, מוצר שנרכש בסניף מסוים - מותר לקבל עליו זיכוי ולממשו אך ורק בסניף בו נרכש המוצר: - דבר שכמובן איננו מצוין בכתב בשום מקום שהוא, אלא עפ"י מדיניות החוק ביכולתי להחזיראתהמוצר תמורת זיכוי תוך 14 יום מיום בו נרכש בכל סניפי הרשת, ובלי קשר בבעיות הפנימיות-לוגיסטיות של סניף זה או אחר!!!
היות והיה זה היום האחרון לאפשרות להחזיר את המוצר ולקבל את הזיכוי עפ"י החוק, ומשום שנתקלתי בכל תוקף של סירוב לקבל את הזיכוי באשדוד - כפי שהיה מצוין בכתב שאני אכן רשאית לכך - נאלצתי לנסוע באותו הערב לסניף של רחובות במטרה לקבל את הזיכוי.
היה זה שירות לקוי מצידו של מנהל הסניף באשדוד לשלוח אןתי לרחובות כאשר לא היה כלל צורך בכך!! הגם בעוד שניסיתי לשאול אותו היכן כתוב ומהו החוק אשר מגביל אותי בהחזרת המוצר בסניף זה - בעוד שכתוב בבירור שהחוק לצידי! - נעניתי בצעקות מצידו , יחס משפיל ומחפיר ביותר ובסופו של דבר בהתעלמות מוחלטת!!!
בתור לקוחה קבועה ומרוצה בד"כ הופתעתי בהחלט ממקרה כה ברוטאלי, והרי שירות ללקוח הוא מעל לכל!!!
כספי, מוראלי ועלבון. סוג הנזק :
פיצוי בעבור בזבוז הזמן והדלק שבוזבזו מפאת שירות לקוי ושיקרי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה