|
|
|
|
|
|
מעיל שנקנה והרוכסן נשבר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מעיל בסוף העונה ורק השנה לבשתי אותו כ-3 פעמים.
היום כשבאתי ללבוש אותו הרוכסן נתקע ויצא מהמסילה ונשבר.
כשהלכתי למשביר לצרכן והצגתי להם את הבעיה אמרו לי שבגלל שהמעיל נקנה לפני שנה הם לא מטפלים במוצר ולא מוכנים לפצות אותי על כך.
אני חושבת שמעיל שקניתי במיטב כספי לא אמור לשרת אותי למספר פעמים כאילו היה מוצר חד פעמי.
רציתי לציין שהייתי קונה מידי שנה כמה וכמה פעמים מהחברה, יש גם ברשותי כרטיס חבר מועדון ומאז המקרה אני לא מתכוונת לקנות מהם יותר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על המעיל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|