|
|
|
|
|
|
אי כיבוד זיכוי שפג תוקפו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-20/5/2008 החזרתי מתנה שנרכשה עבורי במשביר לצרכן ותמורתה קיבלתי שובר זיכוי על סך 109.80 שח' התקף ל-6 חודשים.
כמה ימים לאחר שפג תוקפו של הזיכוי רציתי לבצע רכישה באמצעות שובר הזיכוי באחד מסניפי המשביר לצרכן. אחראית המשמרת הבהירה לי שלא אוכל להשתמש בזיכוי שפג תוקפו והפנתה אותי לשירות הלקוחות של המשביר לצרכן, לגב' דבורה יצחקי (טל'- 09-8926777, 09-8926713). במשך כמה שבועות ניסיתי להשיג את מח' שירות הלקוחות בשעות הפעילות (10:00 - 15:00) ללא הצלחה (או שתפוס או שיש מענה קולי) ואף השארתי 3 הודעות במשיבון, ללא כל התייחסות מצד החברה.
בצר לי אני פונה אליכם ומבקשת סיוע על מנת שאוכל לממש זיכוי זה, שערכו שקול ככסף מזומן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ממימוש הזיכוי שברשותי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|