פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון הונאה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הריני להסב את תשומת לבכם למקרים חוזרים שקורים במשביר לצרכן. ביום 27.2.2009 הגעתי עם בני למחלקת הנעלה במשביר החדש לצרכן סניף טבריה וקניתי לו שני זוגות נעליים, אמרו לי שאם יש לי כרטיס מועדון אז אני יכולה לקבל זוג נוסף "מתנה". יש לי כרטיס מועדון שעשיתי אותו עוד בסניף המשביר לצרכן בקריון ועוד מחודש ספטמבר, אך ברגע שהוצאתי אותו אמרו שהוא זמני ובזמן הקצר ביותר הם ישלחו הביתה את הכרטיס הקבוע ולצורך כך המוכרת ביקשה למלא מחדש פרטים ולתת לה את כרטיס האשראי ותעודת הזהות לצורך זיהוי במשרד המנהל. בתום לב עשיתי את בקשותיה וחיכיתי בסבלנות ליד הקופה, המוכרת חוזרת עם טפסים למילוי פרטים ועם צילום של תעודת הזהות וצילום של כרטיס האשראי, בנוסף לכך היא העתיקה את פרטי כרטיס האשראי המלאים(16 ספרות, תאריך תוקף, שם מלא, מספר חשבון בנק ובנוסף כל ספרות הביקורת מגב הכרטיס). המוכרת התחילה לשאול אותי פרטים כדי למלא את הטפסים שלטענתה הם לצורך עדכון ושליחה של הכרטיס שלא הגיע במועד ובנוסף לכך היא גם נותנת לנו מתנה כרטיס gift card בשווי 315 ₪ לפיצוי. לאחר ששמתי לב שהפרטים שהיא מבקשת הם מוזרים ומוגזמים, שאלתי אותה למה צריך את כל הפרטים האלה, והיא שוב חזרה שהכל לצורך זיהוי וכדי לקבל את כרטיס המועדון שלא הגיע בזמן. באותו רגע בני שם לב לנייר שהיא החזיקה שבו היה צילום תעודת הזהות כולל הספח+ צילום כרטיס האשראי ועם כל הפרטים. בני ביקש ממנה את הדף הזה, והיא נתנה אותו וכאשר הוא ראה את הדף הוא חשד שמדובר בניסיון הונאה, וברגע שהוא אמר למוכרת את מה שהוא חושב, היא התחילה לצרוח ולהתנפל ורצתה בכוח לקחת את הדף חזרה. לאחר כל ההתרחשות הזאת המוכרת שעדיין היה לנו האמון בה, ביקשה לחתום על הפרטים כדי לקבל את הכרטיס שלא הגיע במועד ולקבל את המתנה. ואז אחרי שבני קרא את מה שרשום בטופס הפרטים. הבנו שמדובר בטופס חיוב והוראת קבע( בקשה לקבלת כרטיס מועדון מולטי 365) הכרוך בתשלומים חודשיים , עמלות ובכרטיס אשראי חדש שאין לנו צורך בו. אני מדגישה שוב ושוב שהמוכרת הסתירה כל פרט לגבי סיבת מילוי הפרטים היא בשום רגע של השיחה לא הסבירה על החיובים ועל מה אנחנו באמת חותמים. לאחר שסירבנו לחתום המוכרת התחילה לצרוח ולהגיד שבזבזנו את זמנה. פתאום משום מקום הופיע המנהל וביקש מאיתנו לבוא איתו למשרד כדי לסגור את העניין בנימוס, במשרדו חיכתה לנו גם סגנית המנהלת. והיא התחילה להסביר לנו שהיא תבדוק לעומק כל מה שקרה ומבטיחה שמי שצריך תשלם את המחיר והודתה בכך שנרשמו פרטים בעט לאחר הצילום. אבל המנהל ביקש בכל לשון לקבל את הדף עם צילום פרטי האשראי ותעודת הזהות שלי חזרה. כל הדפים וכל הטפסים נמצאים אצלנו כראייה ולהוכחה למה שקרה. מסיפורים של חברים ושל קרובי משפחה, זה לא פעם ראשונה שהם עובדים בשיטה זאת ובעיניי זאת שיטה פסולה והונאת הציבור בתמימותו.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
זכות הציבור לדעת, בדיקה יסודית של התרחשויות במשביר לצרכן פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה