פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום זיכוי וחוסר שירות ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
06/02/09

לכבוד
מערכת ....
מדור הצרכנות

א.נ. / ג.נ.
הנידון: זיכוי שלא מכובד ב"משביר לצרכן"

ברצוני ליידע את העיתון ביחס המשפיל שקיבלתי בחנות "המשביר לצרכן".
לפני כשנה וחצי התחתנתי וקיבלנו, אני ובן זוגי מתנות רבות מהחנות הנ"ל, היות ועמדנו לפני נסיעה לטיול ללא זמן חזרה ידוע התעניינו בחנות הנמצאת ב"קניון רננים" ברעננה על האופציה להחליף את הדברים ולקבל זיכוי. בחנות נאמר לנו ע"י המוכרת שהייתה אחראית בזמנו על מחלקת כלי הבית שאין חשיבות ליום הוצאת הזיכוי ויהיה ניתן להשתמש בו מתי שנרצה, אע"פ שרשום בו שתוקפו לחצי שנה בלבד.
לאחר כשמונה חודשים מיום קבלת הזיכוי הגענו לחנות "המשביר לצרכן" הנמצאת ב"קניון רננים" על מנת להשתמש בזיכוי לקניית כלי בית, בתקופה זו הפריטים אותם בחרנו היו במבצע, וכשבאנו להשתמש בזיכוי אמרו לנו שלא ניתן להשתמש בזיכוי ולקבל את הנחת חברי המועדון. המליצו לנו להשתמש בהנחת המועדון שהייתה משמעותית ולהגיע בפעם אחרת עם הזיכוי. שאלנו שנית לגבי תוקף הזיכוי ואמרו לנו שנית שלא תהיה בעיה ואין משמעות ליום הוצאת הזיכוי.
לפני כחודשיים הגענו לחנות המשביר לצרכן כשנה וחודשיים מיום הוצאת הזיכוי ונאמר לנו שאנו לא יכולים להשתמש בזיכוי היות ועברה שנה מיום הוצאתו.
הנחו אותי בחנות להתקשר לאחראית על פניות הציבור. במהלך חודש שלם ניסיתי להשיג אותה בטלפון ואין מענה, בכל יום שהתקשרתי במהלך חודש השארתי הודעה עם מספר טלפון ומעולם לא חזרו אליי. לאחר כחודש הצלחתי להשיג אותה, היא אמרה לי שעליי לשלוח פקס עם הסיפור ועם הזיכוי ושהיא תעלה את העניין בפני ועדת חריגים הבוחנת את העניין. בשיחה היא כלל לא התייחסה לכך שאמרתי לה שאין מענה לשרות לקוחות.
שלחתי את הפקס באותו יום ששוחחתי איתה ומאז אני מנסה להשיג אותה לדעת האם קיבלה את הפקס, האם יש תשובה, שלחתי פקס נוסף, השארתי הודעות, שלחתי מייל דרך אתר החנות, לא קיבלתי מענה לפנייתי ולא ידעתי באיזה מצב עומדת בקשתי, פשוט התעלמות מוחלטת מלקוח.
לאחר חודש התקשרתי לטלפון המופיע באתר האינטרנט של החנות, נאמר לי שיעשו בירור, לאחר כיום חזרה אליי בלי תשובות ברורות, נאמר לי שלא ידוע אם אושרה הבקשה, אני ביקשתי שתחזור אליי אחראית שירות לקוחות היות ואני לא מצליחה להשיג אותה בטלפון, כמובן שהיא לא חזרה אליי ואני שואלת את עצמי האם זה שירות לקוחות?
האם הלקוח צריך לספוג את ההפסד הכספי, אף שזו אשמת המוכרת אשר לא מודעת לתקנון החנות? האם ללקוח לא מגיע לקבל מענה בשירות לקוחות? האם ללקוח לא מגיע תשובה בנוגע לבקשתו ועדכון היכן נמצאת בקשתו?
אני עובדת בעבודה שגם היא נתינת שירות ואני חושבת ששירות הלקוחות של החנות לוקה בחסר, ומאכזב לגלות שחנות כזאת מצריכה את הלקוחות לרדוף אחריהם לקבלת תשובה.
אודה לכם אם תפרסמו מכתב זה על מנת שהציבור יידע על חוסר היחס שמקבלים לקוחות "המשביר לצרכן".


בתודה מראש,

בת חן אסקוף- גריבסקי
טל. נייד 054-5766541
טל. בית 077-4241-353
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של הזיכוי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה