פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומקומם שהסתיים בעוגמת נפש ואי-רכישה. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-2.4.09 בערב הגעתי לסניף המשביר לצרכן בגרנד קניון במטרה לקנות בגד-ים. לקחתי מספר בגדי ים (חלק עליון) למדידה ונכנסתי לתא הקרוב. לחזיות של בגדי הים יש כריות ריפוד שניתנות לשליפה מהירה לפי הצורך ולטעמי, די מעוותות את המראה ולכן, לצורך התרשמות אמיתית מהמוצר הייתי צריכה להוציא את הריפוד הנ"ל. לאחר שמדדתי 2 חזיות כאלו, יצאתי כדי להביא דגם נוסף ואז הגיעה מנהלת המחלקה - רבקה ינוביץ' ולאחר שיצאה מהתא שלי התחילה לצעוק "מי זה פה מוציא את הריפוד מהבגד-ים?!" אמרתי לה שזו אני והסברתי שלצורך התרשמות אמיתית, אני חייבת למדוד בלי הריפוד שכן זה נראה אחרת לגמרי ומלאכותי עם הכריות. הגברת לא השתכנעה ואמרה שהיא לא מסכימה בשום פנים ואופן שאוציא את הכריות כי ייקח לה המון זמן להחזיר אותן ואם אני רוצה אני יכולה להוציא אותן בבית, אחרי שאקנה. עניתי לה שזה לא ייתכן שאני לא אוכל למדוד כך ואני אפילו מוכנה לעזור לה להחזיר את הריפוד, אבל לא ניתן לאסור עליי למדוד בצורה הזו, היא אמרה שהיא הולכת לדווח עליי לאחראית! המומה ופגועה הלכתי אחריה לסגנית המנהלת משוכנעת בצדקתי, היא כמובן הייתה בטוחה שאני החוצפנית והסוררת בסיפור. לאחר מספר חילופי דברים עם סגנית המנהלת (ששמה לא ידוע לי) היא הסכימה שאכן לרבקה אין זכות לאסור עליי להוציא את הכריות וסיכמנו שאני אדאג להחזיר כל זוג כריות לחזייה המתאימה, אך מכיוון שהייתי מאוד פגועה מהיחס, ביקשתי שהיא תסביר לרבקה, בנוכחותי, שהיא נהגה לא נכון כלפיי כלקוחה. סגנית המנהלת הלכה איתי ביחד אל רבקה בעוד שרבקה המשיכה לטעון שאני לא בסדר וסגנית המנהלת במקום להגן עליי כלקוחה, הרגישה צורך לפשר בינינו. כתוצאה מכל העניין הרגשתי רע מאוד וכמובן שלא רציתי להמשיך את הקנייה בתחושה הלא נעימה הזו וכשהבנתי שהויכוח לא יועיל לי העדפתי לעזוב את המקום בלי לקנות דבר ובתחושה מאוד לא נעימה. מעבר לפגיעה ולזלזול שחוויתי מבלי שזה יגיע לי (הוצאת הריפוד מבגד ים היא דבר מאוד מקובל ועשיתי את זה בעבר במספר רשתות), אני באמת רציתי לקנות בגד-ים במשביר באותו יום ורק בגלל התקרית הזו לא קניתי וזה מאוד מתסכל. הייתי מאוד שמחה לגלות שלמישהו במשביר לצרכן כן ישנה תודעת שירות ואכפת לו מהיחס שלקוחות זוכים לו, אני כלקוחה ותיקה וקבועה ממש לא מרגישה רצון לחזור לשם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
המטרה שלי היא רק שמקרים כאלו לא ישנו ואנשים ואני ביניהם יזכו לשירות המגיע להם. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה