פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבהרה מראש של תנאי רכישת כרטיס מתנה נושא התלונה:
אזולאי אופיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ב-7.4.09 רכשתי במשביר החדש לצרכן, בסניף דיזינגוף סנטר בת"א, שני כרטיסי מתנה - לאמי בשווי של 500 ש"ח ולדודתי בשווי של 300 ש"ח. במעמד הקנייה לא הוסבר לי שיש אילו שהן מגבלות על השימוש בכרטיס.
בשיחה עם אמי לאחר כשבועיים, התברר לי להפתעתי, כי לא ניתן לרכוש בו מוצרי חשמל, וכי לא ניתן לקבל הנחות של חברי מועדון בעת השימוש בכרטיס.
יש לציין שאם הייתי מודע למגבלות הללו במעמד הקנייה, לא הייתי רוכש את הכרטיסים הללו. הייתי קונה מתנה אחרת או נותן פשוט כסף מזומן.

במוצאי השבת של ה-18.4.09, הגעתי לסניף להתלונן, והסברתי את טענותי לסגנית מנהל הסניף, היא הסבירה לי שזה דבר ברור וידוע, וכי אלו אותם התנאים כמו עם תלושי הרב-תו.
ההסבר לא היה מקובל עלי, וביקשתי את הפרטים של מחלקת שירות הלקוחות של המשביר החדש לצרכן, וקיבלתי ממנה שלושה מספרים.
היא אמרה לי לפנות לבחורה בשם קטיה, בימים א עד ה בין השעות 10:00 ל-14:00.
במשך שבוע שלם ניסיתי להתקשר לשלושת המספרים, ללא הצלחה יתרה:
במספר 09-8926777 יש תמיד מענה קולי של מישהי משירות לקוחות, השארתי שתי הודעות, ולא חזרו אלי.
במספר 09-8926713 לפעמים תפוס ולפעמים מענה קולי – השארתי גם פה הודעה, ולא חזרו אלי.
במספר 09-8926715 אף פעם לא עונים ואין מענה קולי.

באינטרנט מצאתי את המספר הראשי של הסניף המרכזי של המשביר הראשי לצרכן, 09-8926666, ושם סוף סוף הצלחתי לדבר עם המזכירה. היא אמרה לי שהמספר הראשון הוא של בחורה בשם דבורה, השני הוא של בחורה בשם קטיה, והשלישי לא רלוונטי בכלל.
היא גם אמרה לי שקטיה נמצאת והעבירה אותי אליה. שוב הגעתי למענה קולי, השארתי הודעה, אבל אף אחד לא חזר אלי.


או הסרת המגבלות או החזרת הכסף פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה