פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתקעתי במעלית בחודש ה9 להריוני יותר משעה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב קינג' ג'ורג ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה- 16 למרץ 2009 הייתי בדרך לארוע משפחתית. הגעתי למשביר בכדי לקנות מתנה ובבואי לעלות לקומה ה-3 כאשר אני לבד במעלית בחודש ה9 להריוני המעלית נתקעה. יש לציין כי המעלית ישנה מאוד, והגיע הזמן לשדרג...
נתקעתי במעלית יותר משעה כשבמהלכה אני מצלצלת בפעמון אך אף אחד במשך כל הרבע שעה הראשונה לא התייחס אליי. לאחר הרבע שעה הגיע האחראי תחזוקה של המשביר, אך כל מאמציו עלו בתוהו. הייתי במצב נפשי של לחץ ועל סף עילפון כאשר בקושי יש אוויר במעלית ואט אט נגמרים לי המים בבקבוק של חצי ליטר שהבאתי עימי. ללא הסיוע של בעלי שהוזעק למקום עקב קריאתי הם לא היו משחררים את המעלית והטכנאי החיצוני לא היה מגיע אפילו אחרי השעה שחיכיתי לו.
כשיצאתי מהמעלית אחרי יותר משעה כאשר אני בוכה ומסוחררת, עליזה המנהלת הסכימה לבקשתי שדיילת תאפר אותי מחדש (כי הייתי בדרך לארוע והאיפור נמחק מרוב הבכי) מה שהדיילות עושות בדרך כלל לכל אחת שמבקשת כי זה תפקידם.
לעניות דעתי, מן הראוי היה שהנהלת המשביר הייתה מציעה לי איפור, ופיצויי בו במקום, מה שלא הוצע. לא כך?!
יש לציין כי יותר מכל פחדתי שמא ייגרם נזק לעובר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה