פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית שחתומה כזיכוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב-30/06/09 קניתי חזיה במשביר שבקניון איילון, החזייה היתה קטנה עלי ולכן בהזדמנות הראשונה שהיתה לי להיות ליד המשביר היה ב-10/07/09 במשביר באילת. נכנסתי למשביר באילת והמנהלת מחלקה (הלבשה תחתונה) לקחה את החשבונית שנתתי לה חתמה עליו והחזירה לי את החשבונית (לא קיבלתי תעודת זיכוי). אני כנראה לא הבנתי את החשיבות של חתימתה וכאשר החלפתי את החזייה בחזייה אחרת וקניתי עוד מס' פריטים, שמתי את החשבונית החתומה עם שאר הפריטים עלי (כיוון שהיה מאד עמוס באותו יום ולא היה אף סלסלה).לאחר שלקחתי את כל הפריטים שרציתי, הגעתי לקופה והחשבונית החתומה, שבדיעבד היתה זיכוי על החזיה, אבדה לי. ביקשתי ממנהלת הסניף (אתי) שתראה מה היא יכולה לעשות, והיא אמרה שאין מה לעשות זה כסף ואם מישהו מצא את החשבונית הוא יכול להשתמש בו. ביקשתי ממנה שתבדוק אם מישהו העביר את הזיכוי בחשבונית לפי קוד המוצר והיא אמרה שאף אחד עדיין לא העביר את החשבונית עם הזיכוי, שמחתי ואמרתי לה ש'אם כך שתעביר את הזיכוי' ואם מישהו מצא את החשבונית שאבדה לי, זה לא יעבור כי היא זיכתה אותי כבר. אבל היא עדיין התעקשה שאי אפשר לתת לי את הזיכוי, לא היתה לי ברירה והלכתי בתחושה שלא הכל נעשה. אני בטוחה שהיא יכלה למצוא פתרון, לדוגמא דרך הקבלות האחרות של אותה חשבונית שגם היו עלי ולהוציא שיחזור החשבונית ולזכות אותי על החזייה, או לעשות משהו על מנת שאקבל את המגיע לי, המנהלת סניף בחרה לא לעזור ללקוחה שגם חברת מועדון והדבר פגע בי מאד. נאלצתי לשלם על כל הפריטים שלקחתי כולל על החזייה שממילא שילמתי עליה.
שלחתי מכתב למשביר והם ענו לי שזאת מדיניות החברה!
ועוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה