פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
פרי אלה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 65 ת"א כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך הנדון או ביום סמוך אליו רציתי לקנות מוצר הלבשה תחתונה, המדובר במחטב של חברת ג'ק קובה, מעל המוצר ולדבריי המוכרת המדובר במוצר שיש עליו הנחת"ללא מע"מ".
בהגיעי לקופה ניתנה לי על סכום של 369 ש"ח הנחת מע"מ של 14.5% בלבד,
כשפניתי לקופאית ושאלתי מדוע אינך מורידה את אחוז המע"מ הקבוע בחוק של 16.5%, טענה כי זוהי ההנחה הקבועה במחשב ואין לה כל אפשרות לשנות זאת.
כמובן שלא רכשתי את המוצר, מאחר ומדובר בגנבה של 2%.
התקשרתי לשירות לקוחות של המשביר באותו יום שהתכוונתי לרכוש את המוצר, וטענו כי יחזרו אליי היום או מחר, ומאז עברו כשבועיים ואף אחד מהמשביר לא חזר אליי.
רציתי שיסבירו לי מדוע הם גונבים ומטעים לקוחות בכוונה תחילה??
האם 8-10 ש"ח אינם כסף??ואם יכפילו זאת בכמה מאות של לקוחות שקונים אצלם יום יום, יצא להם רווח נאה הלא כן??
לטיפולכם.
וביזבוז זמן סוג הנזק :
אבקש לפעול כנגד המשביר במלוא חומרת הדין, וכן פיצוי על עוגמת נפש וביזבוז זמן יקר,עם עגלת תינוקת פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
דליה הראלי מנהלת שירות שם ותפקיד:
הכוונה במבצע "ללא מע"מ" - הפחתת המע"מ ממחיר המוצר תגובה:
להלן הנוסחה הנהוגה לחישוב הפחתת המע"מ:

116.5 ש"ח = % 16.5 + 100 ש"ח(מחיר המוצר)
100 ש"ח = % 14.16 - 116.5 ש"ח
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה