פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא אמין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
המשביר לצרכן חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ביקרתי במשביר לצרכן, אלה פרסמו על סטנדים של בגדים מבצע קניות של 2+3 על פריטים של המבצע , לאחר שהסתובבתי שעה במטרה למצוא את הפריטים שיתאימו מבחינת המידות, הגעתי אל הקופה וקיבלתי שרות לא אמין וחסר סבלנות מצד הקופאית, זאת העבירה את הפריטים , והגיע לחשבון שגוי, הודעתי לה כי יש לה טעות וכי הפריטם הם במבצע, הנל התעקשה שלא, וזרקה את הבגדים בצד על מנת לעבור ללקוח הבא.
כמובן שלא ויתרתי והתעקשתי לדבר עם אחראי משמרת, לאחר המתנה ממושכת הגיעה אחראי המשמרת ונענה לבקשתי לבדוק את אמיתות דברי .
ואכן הפריטים שבחרתי היו במבצע .
הקופאית למרות שכבר קיבלתי שרות ממנהל מחלקה אשר אישר את העסקה, התעקשה שהפריטים אינם במבצע.
היחס שקיבלתי כאילו אני מרמה או מנסה לתחמן הורידה לי את הנכונות לרכוש , וזאת אחרי שבזבזתי זמן יקר בחיפוש והמתנה לחשבון, לאחר שכבר בוצע החשבון, הובהר לי שוב כי אחד הפריטים אינו חלק מחליפה, וישצורך לבצע חשבון חדש, כאן כבר אבדה סבלנותי וביקשתי לבטל את העסקה, דבר שלא הפריע גם לאחראי משמרת.
תתבישו לכם המשביר לצרכן להעסיק עובדים שאין להם מושג על מבצעים שאתם עומדים מאחוריהם, וקניה בטוחה מהווה עבור אותם עובדים הפסד,

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה