פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מציתים חדשים ומקולקלים/סחורה שפג תוקפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב לעיל, רכשנו בסכום של 10 ש"ח חבילהנ של 3 מציתים. כשהגענו הביתה גילינו ששניים מהמציתים כלל אינם נדלקים. שלחתי אותם לחברת וינזיפ אם אינני טועה בשם, ולאחר חודש ב-מ-ק-ר-ה מנהלת החשבונות שם ראתה את המכתב שלי וטרחה לענות לי. היא אמרה לי שיש איש קשר שקונה מהם את המציתים ומוכר למשביר. המכירה נעשתה ב- 2004 כלומר כבר לפני יותר משנה!!מסתבר, שהמציתים האלו שוכבים כבר זמן רב במחסני המשביר וכבר לא בתוקף לפיכך ובכל זאת ממשיכים להימכר כרגיל!! איש הקשר לא טרח ליצור איתי קשר ואני תוהה איך רשת המשביר מרשה לעצמה למכור סחורה שאבד עליה הקלח. זו פשוט עזות בלי קשר למחיר המוצר.ברצוני לציין, כי אני חברה במועדון הלקוחות ורוכשת מוצרים רבים מהמשביר ולרוב מרוצה מאד מרמת השירות ומאיכות המוצרים. צר היה לי לגלות את עניין הסחורה שפג תוקפה.לא ציפיתי מהמשביר לתופעה כזו. היא אינה מכבדת את רשת המשביר לצרכן.
כספי סוג הנזק :
ראשית, להשיב לי את הכסף ו/או להחזיר בסחורה (שתפעל פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה