פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד,קניון לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שלושה פרטים במחיר פרט אחד היקר בינהם,שזה היה מכנס ומחירו 269 ש''ח,לאחר לבוש ראשון הוא נקרע לאורך כל התפר,החזרתי את המכנס לבדיקה ולאחר כמה זמן יצרו עמי קשר ואמרו לי שמגיעה לי החזר,שאני יכולה לבחור פרט אחר במקום,כאשר הגעתי לסניף משביר בקניון לב אשדוד,נאמר לי עיי אחראיית מחלקת אופנה בשם מזל שאני יוכל לבחור כל דבר בסכום 269 ש''ח ואינני יכולה לקבל זיכוי עלמנת לרכוש את המוצרים במחלקות אחרות,לכן בחרתי מכנס בעלות של 239 ש''ח ורציתי לקנות אותו,אך קופאית אמרה לי שהזיכוי שמגיע לי הוא בס''כ 80 שקלים ואם אני לא מסכימה שאני כן יכולה לקבל זיכויי במחלקה אחרת,אך מזל שהיא אחראית המחלקה אמרה לי שאני יכולה לרכוש בסכום 269 ש''ח ורק במחלקת ביגוד.
אינני מבינה מהו באמת הזיכויי שמגיעה לי,וצר לי להיות מאוכזבת מהשירות ויחס משקיבלתי.אני קונה מספיק דברים במשביר ואני חושבת שמגיעה יחס ושירות טוב.
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה