פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה צרכנית ויחס מזלזל מצד העובדת במחלקת גברים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יחס לא הולם ובוטה שקיבלתי בתאריך 10/2 בשעה 21:00 בסניף עזריאלי, במחלקת גברים היה רשום שמגוון פריטי דלתא נמכרים השני בחצי מחיר, במרכז המדפים של דלתא בלי שום הכוונה לפריטים מסויימים, כשהגעתי לקופה נאמר לי שאני צריכה לשלם את המחיר המלא, ביקשתי לברר את העניין, ואז קפצה עליי העובדת המבוגרת ממחלקת הגברים במשפט " מה את מנסה להשיג, אף אחד לא התלונן לפניך, את לא תשיגי כלום" בצורה בוטה, מתנשאת, מזלזלת ולא נעימה בכלל, וטענה כי המבצע נכון רק לתחתונים שעל המדף שזה תלוי לידו, שבשלט כתוב בירור מגוון מוצרים, ובכלל לתחתונים יש מבצע נפרד של 5 תחתונים ב70, ביקשתי לקרוא למנהל החנות שטען כי זאת לא הטעיה צרכנית בגלל שרשום למעלה במדף החמישי בסוף המדפים מימין 7% הנחה לחברי מועדון,בצד השני בכלל ממה שאני רציתי, לא התווכחתי והלכתי ברגשה שרימו אותי, במיוחד שאני מודעת לכך שהחוק הצרכני אומר שאת המחיר הנמוך משלמים, מיותר לציין שאני לא אכנס לחנויות שלכם לעולם, ואהיה שגרירה ממש טובה שלכם ליחסי ציבור רעים במיוחד, היחס שקיבלתי לא מכבד שום לקוח שבא לקנות, שהמוכרת מנסה להוציא אותי כמי שמנסה ל"עבוד על המערכת" שבסך הכל רציתי לקבל את ההנחה שהיתה כתובה בבירור ללא שום התייחסות לפריטים מק"ט, או מדף, מגוון פריטים זה לא תחתונים עם כל הכבוד, איבדתם לקוחה ואת כל הסובבים לה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי יחס ומדיניות כדי שלא תאבדו עוד לקוחות כמוני פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה