פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת פרטים. פרטי בגוד ו בגדי ילדים נושא התלונה:
לאופמן מרילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון קניון כתובת:
חולון משביר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכישת מוצרים שונים במשביר של חולון. אחותי רכשה כרטיס מועדון על שמה. אבל אנו התחלקנו בתשלום בינינו
היום הקופאית סירבה לשימוש כרטיס רשום על אחותי לקניה משותפת זה חמור ומזלזל ופגיעה מצד של הקופאית. נאלצו לוותר על קניה ו אנו דורשים את כספנו של הכרטיס חזרה.
ישנו גם במשביר איש קצת מבוגר שמתרוצץ בן הקופאיות ו באגרסיביות מכריח את הצרכנים לרכוש כרטיס מועדון. השאלה היא האם זה חוקי. אני מתקוונת לפרסם מאמר ב
Ynet
אני מתלוננת !!!!!!

אל גישה פוגעת ומשפילה מצעד של עובדי המשביר
ברצוני לציין ככה לא בונים חומה
היחס מצדכם מרחיק את הלקוחות
נזרקתי מחנות סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה