פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נציגה פנתה אליי לפני כ3 חודשים בעת שהגעתי למשביר לצרכן בסניף קריון.
הנציגה שאלה האם אהיה מעוניינת לקבל כרטיס של המשביר ללא עלות כספית ואף קבלת הטבה של כ150 ש"ח עם ההצטרפות- הסכמתי.
הנציגה הבטיחה שהכרטיס ישלח לבייתי כאשר בטופס ההרשמה ציינה כתובת מלאה, פרטי כרטיס אשראי קיים+בנק.
הכרטיס לא הגיע עד עצם היום הזה.
שלחתי את אימי על מנת שתברר מדוע נרשמו פרטיי המלאים ובפועל איש לא עשה עם זה דבר, שם פגשה בנציגה בשם רעות אשר אמרה לה שאינה יכולה לברר פרטים , להדגיש כי הפרטים נלקחו באמצעות כרטיס חבר מעודכון אשר רשום על שמה של אימי.
לאחר שאימי לא קיבלה תשובות הולמות ביקשתי לשוחח עם הנציגה טלפונית, זאת פנתה אליי בכינוי "נשמה"
בעת שלא קבילתי תשובה הולמת מה נעשה עם פרטיי האישיים ולאחר שבדקתי מול חברת האשראי אשר מסרו כי מעולם לא נשלחו אליהם טפסים, ביקשתי לשוחח עם מנהל.
הגיע למקום ראש צוות בשם סרגיי אשר סירב לשוחח עימי וכאשר ביקשתי להתלונן אמר לי שאני יכולה להתלונן אצל "ויזה" ואין למי לפנות בנוסף.
אימי יצאה מהמקום בסערת רגשות לאור השירות המזלזל.
הדבר יכול היה להפתר עם מעט יחס ותשובות חד משמעיות.

לטיפולכם המסור אודה,

מור ורטנשטיין
עלבון סוג הנזק :
העברת מסר לעובדים והטבה שירותית פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה