פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות במחלקת גברים של המשביר לצרכן – סניף פ"ת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פיית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
13/3/2010
לכבוד:
שירות לקוחות, המשביר לצרכן
הנדון : איכות השירות במחלקת גברים של המשביר לצרכן – סניף פ"ת

בתאריך 7/2/10 קניתי ברשת המשביר לצרכן 6 חולצות: 3 בסניף פ"ת ו-3 בסניף רחובות. כל החולצות היו במידה XXL (זוהי המידה שלי בשנים האחרונות) ועלו בסה"כ מעל ל-650 ש"ח אחרי כל ההנחות.
לא מדדתי את החולצות בחנות, היות ואף פעם לא היתה בעיה עם המידה.
בביתי גם לא מדדתי את החולצות ביום שקניתי אותן. התחלתי ללבוש אותן בהדרגה. 4 מהחולצות היו בסדר והתאימו לי, אך 2 החולצות האחרות, של חברת בגיר, בקושי נסגרו באזור הבטן.
לצערי, לפני שלבשתי את החולצות הורדתי את התווית כי לא היה לי ספק שהן יתאימו לי. אך בפועל החולצות לא נסגרו באזור הבטן ולא התאימו לי כלל.
למרות שזרקתי את התווית החלטתי12/3/10 ללכת לסניף פ"ת ולנסות להחזיר את החולצות כדי לקבל זיכוי. ברצוני להדגיש כי לא הייתה תווית על שתי החולצות, אולם הן היו חדשות לגמרי ולבשתי אותן רק בבית כדי למדוד אותן, וברגע שראיתי שהן לא מתאימות לי לגמרי הורדתי אותן מיד.
פרט לכך, יש לציין שקניתי את החולצות בהמלצת דיילת של חברת 'בגיר' שראתה אותי וידעה שאני קונה את החולצות בשבילי.
כשהגעתי לסניף פ"ת להחזיר את החולצות ניגשתי אל אותה דיילת – לנה פירסיס. היא זיהתה אותי אבל אמרה לי שמדדתי את החולצות בחנות לפני הקניה וקניתי אותן כי אהבתי את אותן, וכי באתי להחזיר אותן פשוט בגלל שהן לא מוצאות חן בעיני.
ניסיתי להסביר לה שהחולצות חדשות, שלא מדדתי אותן בחנות ושקניתי אותן לפי המידה - XXL – שתמיד התאימה לי. ובכל מקרה קניתי את החולצות אחרי המלצה שלה.
היא אמרה שאלו חולצות מסוג slim fit, אך היא ראתה שיש לי בטן די גדולה ושחולצות מסוג זה לא יתאימו לי. כך גם, לא ידוע לי בכלל מה זה slim fit.
ביקשתי לדבר עם האחראית. האחראית, אלה גוטקין, בכלל אמרה שהחולצות משומשות ואפילו עברו כביסה. שניהן טענו שאני שקרן ושבאתי לשקר להן במטרה להחזיר חולצות שלא מצאו חן בעיני.
לבשתי את החולצות והן ראו שהחולצות בקושי נסגרות לי באזור הבטן, אז איך יכלתי לצאת איתן מהבית?




אני פונה אליכם במטרה:
1. לקבל אישור על החזר החולצות הנ"ל. 2 מתוך 6 שקניתי.
2. אני מבקש לשלוח את החולצות לבדיקה בכדי לראות שהחולצות לא משומשות בכלל.
3. ממש נפגעתי מחוסר המקצועיות של הדיילת לנה פירסיס שלא הסבירה לי על המידות השונות של חברת 'בגיר', ובכלל מהיחס של העובדות בסניף שקראו לי שקרן, והייתי רוצה שיוסבר להן איך צריך להתייחס ללקוחות.
4. בסך הכל ביקשתי לקבל זיכוי כדי לקנות משהו אחר בחנות ולהמשיך להנות משירותכם שהיה טוב במשך כל השנים בהן אני חבר מועדון 365.
5. עותק של המכתב יישלח למוקד שירות הלקוחות של חברת 'בגיר'.


בכבוד רב,
חיים קומיסרצ'יק
משה סנה 16/9
פ"ת
054-4764826
[email protected]
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה