אי מתן שרות ועזרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון השרון נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי למשביר בקניון כדי לקנות לבתי בת-4 בגדים הסתובבתי במחלקת הילדים המתלים היו עמוסים בבגדים והמעברים צרים,כל תזוזה קטנה גרמה לנפילת קולבים.
ביקשתי את עזרת המוכרת לבגדים שהילדה ביקשה למדוד אך כל שעניין אותה היו הבגדים שנפלו מהקולבים.
פניתי לאלי שהציג עצמו כסגן מנהל וסיפרתי לו כי במשך חצי שעה הסתובבתי ביקשתי עזרה אך לא נעניתי,עד מהרה גלשה תשובותיו של אלי הפכו להיות מזלזלות ובלגלוגו החליט לשתף את כל הקופאיות.
בסוף רכשתי רק מכנס 7/8 ויצאתי מהחנות בעלבון גדול,התעשתתי והחלטתי להחזיר גם את המוצר שרכשתי.
גם המשביר לצרכן כמו עוד חברות גדולות בשוק נאלץ בכוחות אדירים לשמר ולהצדיק את קיומו בשוק שהרי אין מדובר במונופול,אך עם שירות ועובדים שכאלה ,ספק אם עברו הכשרה בשרות לקוחות עתיד החברה בכיון הלא נכון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|