פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח, שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע, קניון הנגב כתובת:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי למשביר לצרכן לקטמה ראשונה ובדקתי סבונים, לידי מחלקת תקשיטים היה שלט שסבונים שלי life נמכרים בהנחה, במקום 19:99 המחיר 7:99, פניתי לעובדת לוודא האם אומנם יש מבצע העובדת טענה שאין לה מושג. התנהגות אופיינית לעובדות משביר, שאינן נותנות שירות הולם, לרוב מאוד בוטות ומתנשאות , מתחמקות משירות ותוקפניות. זה לא מקרה ראשון של אי נעימות. לקחתי את הסבון, פתאום נגשה אלי עוזרת והתחילה לבלבל לי את המוח בלשון המעטה בכרטיס שעלי לעשות כדי לקבל הנחות, עניתי לה שאינני מעוניינת אך באגרסיביות עובדת המשיכה לבזבז את זמני היקר ולהמשיך לשכנע, הסברתי לה בפעם השניה שאינני מעונינת אך העובדת המשיכה לשכנע אותי, נאלצי להסתובב וללכת כי לא הייתה לי ברירה. בקופה כרגיל היה תור ונאלצי להמתין כ-20 דקות. הקופאית הייתה נחמדה לשם שינו ( מאוד לא אופייני למשביר לצרכן בב"ש ) ואמרה לי שאין שום הנחה על המוצר ועלי לשלם מחיר מלא, הסברתי לה שהיה שלט מעל הסבונים והיא התקשרה וקראה לעובדת נוספת לבדוק. עד שעובדת הגיע נאלצתי להמתין עוד כ-20 דקות, לסגוג הערות של האנשים הממתינים בתור היות ולא הייתה עוד קופה ואז העובדת טענה שכנראה ישנם מוצרים שבטעות על המדף של המבצע ושאני הייתי צריכה לבדוק לפי הקוד. נא באמת, ממש ביזיון, לדעתי, זו הטעיה מכוונת של הלקוח כי חלק מהסבונים של אותה חברה במבצע וחלק לא, אז מן הראוי היה להכניס אותם למדף אחר. בקיבצור עזבתי את הסבון, יצאתי מן המשביר כל הפרוצדורה של הבדיקה, שיחה עם הגברת שמשכנעת, בלגן בקופה לקחה יותר משעה, נאלצתי בגלל הבלגן לשלם עוד חניה.
יש לצין שאני רואה בחומרה רבה את חוסר סדר קבוע שחוגג במשביר לצרכן בבאר שבע. כנראה שהלקוח לא מספיק חשוב.
פיצוי דחוף ללקוחה, התנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה