פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: האפרת חוזה ממשביר – כרטיסים לקרקס אירופה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב04.03.2010 ביצעתי קניה מעל 100 ₪ וקיבלתי שוברים לקרקס אירופה. קניתי 7 כרטיסים ב343 ₪.
לפי הנחיות הכתובות בכרטיס, פניתי לקופה של בימות לצורך סימון של מקומות ותאריך ההצגה.
במשך חודש עברתי טרטורים "תתקשרי עוד שבוע". התקשרתי למועדון משביר ונאמר לי שהכל הסתדר. אחרי שיחות רבות (מועדון משביר-בימות), בתחילת חודש 04.2010 קיבלתי סימונים של כרטיסים ותאריך ההצגה בטלפון עם הבטחה לקבל כרטיסים ביום ההצגה.
אתמול התקשרו אלי מבימות ואמרו שהכול מבוטל ואני יכולה להיכנס להצגה (ממש לא ברור עם איזה כרטיסים ומתי) ללא מקומות. התקשרתי למועדון משביר וגם לא קבלתי שם עזרה, כמובן אותה תשובה
בבחינתי, זה בלטי אפשרי. אני שולחת ילדים יחסית קטינים שחייבים לשבת אחד ליד השני ואני חייבת להיות בטוחה במקומות שלהם.
סמכתי על ארגון כמו משביר שיודע למלא התחייבות שלו ואם הייתי יודעת שזה מחכה אותי, בחיים לא הייתי קונה כרטיסים דרכם. הסיפור הזה גרם לי בזבוז זמן (באמת הרבה מאוד שיחות טלפוניות) עוגמת נפש ואכזבה.
בשלב זה קיימים כמה אופציות בבחינתי למציאת הפתרון:
- לסמן את השוברים כפי שכתוב בהם (הרי בלי סימון אין להם תוקף)
- להחזיר את התשלום שביצעתי (כולל סכום הקניה שעשיתי בגלל הכרטיסים) במזומן ובהקדם האפשרי. אני הולכת לקנות כרטיסים בדרך הרגילה. אני גם מצפה לפיצוי לעוגמת הנפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ראה בסוף תאור הבעיה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה