פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בהנפקת כרטיס מולטי 365 נושא התלונה:
זינגר אבי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שוכנעתי לעשותצ כרטיס מולטי 365, נמסר לי שאקבל זיכוי בצורת כרטיס נטען וכן נקודות זיכוי שוות ערך לש"ח על כל קנייה.
קיבלתי הביתה את הכרטיס הנטען בנקודות ואת כרטיס האשראי. נשלח לי אס אם אס שבכרטיס הנטען 150 ש"ח. ניגשתי לממש קנייה במשביר והפלא ופלא, הכרטיס הנטען 0 ש"ח, מהמוכרת הבנתי שהבעיה מוכרת. שילמתי בכספי את הקניה וניגשתי הביתה מאוכזב.
למחרת שוחחתי עם מוקד מולטי 365, לדבריהם הייתי אמור לקבל כרטיס שלישי עם הנקודות הנ"ל, הכרטיס הנוכחי הוא לטעינה ע"ח קניות עכשויות.
הסברתי להם שמדובר בהונאה, ביקשתי זיכוי על 150 ש"ח מס"ך הקנייה לשוא,
הסברתי להם שאין ל כוונה להחזיק עוד 3 כרטיסים שונים בארנק, ביטלתי את כרטיס מולטי 365 והפסדתי 150 ש"ח בלבד.י
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה