פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בשירות לקוחות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני שנה שעברה אימי ואני רכשנו ב100 ש"ח כל אחת כרטיסי חבר מועדון למשביר ומאז עברה שנה ומעולם לא קיבלנו את הכרטיסים בדואר. פניתי מספר פעמים לסניפים של הרשת ובכל פעם נאמר לי שאיני נמצאת במערכת כחברת מועדון ועל כן איני זכאית להנחה. באחת הפעמים אף יצרה הקופאית קשר עם שירות הלקוחות ונאמר לה שאיני נמצאת במערכת ואין דרך לעזורל י ללא קבלה. ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בעצמי אך קשה היה להשיג אותם משום שהם עובדים כל יום עד 18:00 ואינם עובדים בימי שישי ובערבי חג. בנוסף, אימי שלחה להם אימייל בנושא דרך אתר האינטרנט שלהם ומעולם לא זכינו לתגובה עליו מהחברה. לאחרונה מצאתי את הקבלה המדוברת ויצרתי איתם קשר. עפ"י הקבלה מצאה הנציגה כי אכן שילמתי בעבור כרטיס חבר ואכן לא צורפתי למועדון, אך הם טוענים כי כיוון ויצרתי איתם קשר לקראת תום החברות שלי במועדון ואין ביכולתי להוכיח כי ניסיתי לפנות אליהם בעבר, למרות שהמקרה אכן טעות שלהם, אין הם מוכנים לפצות אותי על השנה הזו, והם מוכנים להאריך את החברות שלי בחודש אחד בלבד בחינם! הדבר הכעיס אותי מאוד משום שרכשנו חברות במועדון לשנה ואוכל לנצל אותה במשך חודש אחד בלבד! דרשתי לשוחח עם מנהל והובטח לי כי מנהל יצור איתי קשר תוך 48 שעות. אף אחד לא יצר איתי קשר מאז, ולא רק זאת, הם ניצלו את מספר הסלולרי שמסרתי כדי שמנהל ייצור איתי קשר, ע"מ להודיע לי על מבצעים חדשים ברשת בהודעות טקסט! התאכזבתי קשות מהשירות שניתן לי (או לא ניתן) והסרת האחריות מהחברה. אחרי הכל, בתור לקוחה אני מצפה לשלם כסף ושהחברה תהיה אחראית להעניק לי את השירות. מאז המקרה שלי נודע לי על מספר חברות שלי שרכשו כרטיס חבר למשביר ומעולם לא קיבלו אותו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה