פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האשמה לחינם בגנבת המוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי יאשייב גולי ואימי יאשייב לובוב אנו לקוחות המסורות של משביר הצרכן , בעיר חדרה. היום בתאריך 09.07.10 בשעה 13:47 נכנסתי לסניפי האהוב שבקניון לב חדרה. עברתי במחלקת נעליים והלבשה תחתונה, לא מצאתי כלום והחלטתי לצאת. ביציאה התחיל לצפצף לי תיק, ניגש אלי בחור בשם שלומי/שלמה אמר שהוא קב"ט המקום. ללא בירור או לשאול שום דבר לקח לי תיק וישר החל להוציא לי כל מה שהיה מול לקוחות הסניף!!! הרגשתי רע ביותר! ישר האשימו אותי בגנבת מוצר. חשוב להזכיר שאני קונה די הרבה בסניף וכבחורה צעירה תמיד יש לי מוצרי איפור בתיק. בנוסף לכך אני עובדת במפעל של לוריאל שנקרא " אינטביוטי קוסמטיקס ישראל בע"מ" אזור תעשיה קיסריה שבתאריך 01.07.10 היתה חנות למוצרי קוסמטיקה ששם רכשתי בושם בשם: Amor Amor , וכמובן שולם עבור המוצר. במשרד של קב"ט ביקשו ממני להיזדהות ומסרתי את כל הפרטים כולל טלפון להתקשרות. אכן בדקו שאני לקוחה של מועדון וכבר לפני כמה ימים רכשתי מוצרי איפור אחרונים שהיו גם בתיק שלי. הקב"ט הסביר לי שאני גנבתי בושם!!! מיד פניתי אליו ואמרתי שיבדוק כבר עכשיו במצלמות האבטחה שאפילו לא הגעתי לאזור קוסמטיקה ואכן כמובן לא לקחתי שום מוצר !! הדבר לא נעשה. הרגשתי רע, כל הלקוחות והמוכרות הסתכלו עליי במבט מאשים. לבסוף לאחר בירורים ביקשתי גם להתקשר לקב"ט של קיסריה למפעל על מנת לקבל פקס עם פרטי מוצר זה שרכשתי ב-01.07.10 בשעה 17:49 וישתנו קוד מוצר על מנת לוודא שאכן לא לקחתי שום דבר. שוב קיבלתי סירוב לבקשתי. לאחר זמן מה החליטו לשחרר אותי, לפני שיצאתי קפצה עליי אחד המוכרות ( ללא שום הזדהות) וצעקה שחסר לה דווקא מוצר זה במלאי!!( פתאום ) ללא בדיקה של קוד מוצר מה בדיוק חסר.שוב רוב הלקוחות שמעו את צעקותיה וכולם כבר עכשיו היו בטוחים שגנבתי מוצר. שוחררתי לבסוף ללא כל התנצלות פומבית כי לפחות שהמוכרות לא יחשבו שאני לקחתי משהו, בדרך הביתה התקשרה אליי בחורה בטל, 04-6342648 התנצלה טלפונית ואמרה שזה בכלל לא מוצר שלהם והכל בסדר, מוכרת טעתה ויש את כל המוצרים במלאי!!! השאלתי האם מישהו שמה זאת חוץ ממני ? כמובן שלא!!! תענו לי בבקשה על שאלה איך בפעם הבאה אני אמורה להרגיש כאשר אני ניכנסת לסניף ואיך אותם מוכרות שטוענות שאני גנבת תתייחסו אליי? אני מאוד מאוכזבת, כואב לי, היתה פגיעה בשמי הטוב ואילו שום התנצלות פומבית לא הייתה!!! אני במצב שמעולם לא בא לי יותר לראות סניף זה, מבחינתי דבר כזה לא מקובל , גם ההתנהגות היתה לקוייה לגמרי!!! אני מבקשת טיפול דחוף, התנצלות פומבית בתוך סניף חדרה, פיצוי הולם על השוק שעברתי.
ת.ז 322042300 (אנוכי) וכרטיס מועדון רשום על שם אימי יאשייב לובוב ת.ז 322042292 ניתן לראות את כל הקניות שלנו ביחד !!! נייד להתקשרות
052-3746808 דואר אלקטרוני :[email protected]
פיצוי כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה