|
|
|
|
|
|
יחס בלתי הולם וזלזול |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קינג ג'ורג' ירושלים |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי למשביר לצרכן ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, בכדי להחליף מוצר שנקנה עבורי בסניף ק"ש. כששאלתי האם אני יכולה להחליף את המוצר התחילו להעביר אותי ממחלקה למחלקה. לבסוף הגעתי למחלקת כלי הבית ושם נאמר לי לפנות ללאה. לאה הייתה באותה השעה במקום אך נמנעה מלהגיע. המוכרות העצלניות לא עשו כלום בכדי שלאה תגיע. חיכיתי יותר מעשרים דקות שבסופן נאמר לי לרדוף אחריה במדרגות למטה! כמובן שלאה שוב נעלמה, ואני החלטתי לפנות לעו"ד, אולי אז לאה תגיע...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כל המוכרות ממורמרות שם! ללמד אותן שירות לקוחות הולם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|