פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי חידשנו לפני כחצי שנה את כרטיס ההטבות של המשביר, החיוב בגין החידוש חוייב מחשבוננו אך הכרטיס לא הונפק ולא חודש מזה מספר חודשים.
כאשר פניתי לשירות הלקוחות של המשביר נתקלתי בנציגות שירות חצופות, לא שירותיות אשר ניתקו לי את הטלפון בפנים שבעה או שמונה פעמים (אינני זוכרת) מאחר והיה להן קשה להתמודד עם השיחה.
כאשר פנינו לפניות הציבור של המשביר שוחחה עם בעלי בחורה בשם נטלי שטוענת שהיא מנהלת מוקד שירות הלקוחות שהצליחה להביא את בעלי (אדם רגוע ושליו) לאיבוד עשתונות.
בקיצור חוויה שירותית "מדהימה"!!! בעקבות החוויה ביקש בעלי מנטלי לבטל את הכרטיס ושאינו רוצה שום קשר עם המשביר לצרכן , אנחנו וכל מכרינו, וזו הבהירה בפניו שהוא מנסה לקבל פיצוי ושהוא לא יקבל.
איננו מתכוונים לוותר על צורת ההתנהגות הזו ונפעל בכל הדרכים האפשריות על מנת לקבל הסברים והתנצלות בגין ההתנהגות המחפירה.
בזבוז זמן, עלבון , ושיחות טלפון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה