|
|
|
|
|
|
מוצר באיכות ירודה ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שני 12 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ביג, נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בפברואר השנה קנינו סט של 3 מזוודות במבצע. אחרי הנסיעה הראשונה שלנו עם 2 מזוודות מתוך ה-3 לחו"ל (ביוני השנה) הפינות של המזוודות השתפשפו ונקרעו. חזרנו לחנות עם התלונה והשארנו את הסט המלא לתיקון או החלפה. המוכרת טענה שיש חצי שנה אחריות. טרם חלפה חצי שנה ובכול זאת הפגמים לא תוקנו והמזוודות הוחזרו לנו במצבן הפגום. אנחנו מאוכזבים מאד מכך שהמשביר לא לוקח שום אחריות על המוצרים שהוא מוכר. מזוודות הם לא מוצרים חד-פעמיים !!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|