פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר בשקר< נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי כתובת:
ראשון-לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר sensepil silk’n להסרת שיער בבית.באפריל במשביר לצרכן.המוכרת הסבירה לי איך להשתמש במכשיר,לפני שהלכתי לשלם על המוצר שאלתי את המוכרת עם צריך עוד משהו בשביל תפעול המכשיר,בתשובה היא אמרה לי לא צריך,המוצר הזה במבצע!!!קניתי ב 1931.85 ש"ח במקום 2490. כשפתחתי את הקופסה בדיסק היה מושמע שצריך להחליף מנורה שנקראת "ראש מתכלה". עשיתי טיפול אחד באזור אחד תוך 15 דקות כל שבועיים סה"כ 4 טיפולים כשרציתי להתחיל טיפול 5 הדליקה מנורה קטנה "ראש המתכלה" כדי להחליף אותה.כשהגעתי למשביר לקנות מנורה ראיתי שהיא עולה 249 ש"ח.קניתי מנורה כי הייתי צריכה להמשיך את הטיפול אבל המנורה הזאת הספיקה לי לשעה.הלכתי להתלונן על המוכרת שלא אמרה לי על המנורה,ושהיא 750 הבזקים ומספיקה לטיפול אחד לכל הגוף,ככה לא הייתי קונה,מאיפה יכולתי לדעת שלא אמרו לי בקנייה,שצריך לקנות מנורה כל כמה טיפולים,שהיא כל כך יקרה ומספיקה למעט זמן.מוכרת המוצר במשביר הביאה לי טלפון של אחראי על מוצר זה,בטלפון הוא אמר לי שאני אישית הייתי צריכה לברר על מוצר,על המנורה ומחירה.כששאלתי למה המוכרת הסבירה לי על המוצר ולא אמרה אף מילה על המנורה ושצריך להחליף אותה כמעט אחרי כל טיפול,והוא ענה שזה טבעי,ושזה כולם ככה,שהמוכרת לא אמרה כי רצתה למכור.רציתי להחזיר את המוצר,בתשובה בטלפון האחראי על מוצר זה ענה שאין לי אפשרות להחזיר את המוצר כי הוא עבר את הזמן.אני לא רוצה במכשיר זה ולא מעוניינת לקנות מנורה אחרי כמעט כל טיפול בשיווי 249 ש"ח.המוכרת בדרך שקר מכרה לי את המוצר כששתקה על המנורה.כשדיברתי בטלפון עם האחראי לקבלת ייעוץ ועזרה,הוא ענה לי בטלפון בצורה לא יפה ומעליבה כשאמר בתשובה "שזה טבעי" שלא אמרה על המנורה.אנא מכם עיזרו לי בבקשה להחזיר את המוצר.תודה מראש.
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה