יחס והתנהגות הקופאיות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
מתחם ביג פולג - נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
...מסכימה שלא כזה פשוט לעבוד בשירות לקוחות ועוד פרונטאלי, אבל יש גבול, לקוח לא צריך להרגיש שהוא מפריע או מטריד בזמן שהוא מגיע לשלם בקופה, באם הקופאית עייפה אחרי משמרת ארוכה או כל סיבה אחרת שתבקש ללכת הבית, ביום שני האחרון 26.7.10 בשעות אחה"צ הגעתי למשביר לרכוש דברים במסגרת המבצע המרעיש שלהם, אחרי כמעט שעה של צבירת פריטים לרכישה הגעתי לקופה, סה"כ הרכישה הייתה כמעט כ1000 ש"ח, הועברנו לקופה אחרת שאמורה להיות מהירה יותר שחלילה לא נמתין יותר מדי, הגענו לקופאית שעל פניה נראתה שירותית מאוד וסבלנית, המחשב החל לעשות בעיות, נתקע על כמה דקות, המדפסת המחוברת לא הייתה תקינה גם כן, בעולם טכנולוגי שבו אנו חיים אין מה לעשות, בעיות טכניות הן חלק אינטגראלי מהיום יום שלנו, בעוד אנו עומדים ומחכים, נשאלה הקופאית על-ידנו מספר שאלות על תהליך התשלום בצ'קים, אך החלה לעבד את סבלנותה לאחר שנתבקשה לחדד את ההסבר, כי הוא לא הובן לנו תחילה, התנסחות הקופאית הייתה קלוקלת והיא החלה לשדר סימני חוסרי סבלנות, בעוד חברתה בקופה ליד מספרת לה על חוות השירות שהייתה לה עם לקוח אחר כמה דקות לפני, ככה שהיא לא ממש הייתה איתנו, לאחר כמעט 20 דקות (!!) של המתנה וחוסר נעימות, החלטנו לבטל את העסקה ולהחזיר את כל פריטי הרכישה, פתאום החלו להתרוצץ עוד שתי נשים, אולי בכירות יותר שהחלו לנסות לטפל "בבעיה"..הבלגתי והבלגתי אך לפני שיצאתי העברתי את החוו"ד שלי באופן מילולי בטון רגוע ומבין, הקופאיות הצעירות צריכות להבין שהן הפנים של הרשת, בעידן ששירות הלקוחות הפך להיות עניין ועניין רציני, צריכים לשים יותר ויותר דגש על העניין, צריך לדעת ולהפנים שלא כל אחד יכול להיות נציג שירות לקוחות פרונטאלי!!
בברכה והמשך יום נעים
|
|
|
|
|