פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה שכובסה פעם אחת ידנית ונראית כמו סמרטוט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש מרץ (תחילת עונה) קניתי טוניקה של חברת SHE במחיר מלא 250שח. רק באמצע אפריל התחלתי ללבוש אותה (החל האביב) ולאחר כביסה אחת ידנית הטוניקה סמורטטה.
במהלך חודש מאי פניתי למשביר לגלינה(או גלילה) שאמרה לי ככה זה שקונים טוניקה מטריקו את התשובה לא קיבלתי וביקשתי שתברר אם הטוניקה הינה חד פעמית השארתי וחיכיתי לטלפון. לאחר חודש חזרתי למשביר גלינה לא היתה .לקחו ממני שוב טלפון ומסרו שיתקשרו אלי שוב המתנתי כ3 שבועות .ב29.7 שוב חזרתי למשביר נאמר לי שגלילה עובדת ערב ומישהי אחרת אמרה לי שאין מה לעשות והחזירה לי את הטוניקה.(חודשיים נשאר במשביר) שאלתי למה לא קיבלתי שוב שיחה טלפון שוב תגובה במהלך החודשיים(במהלכם פעמיים הייתי במשביר וגלילה לא היתה) לא היה לה מה לומר. יש לציין שבשנים האחרונות קניתי הרבה מאוד לי ולמשפחתי והייתי מרוצה, אך הפעם היחס המזלזל ללקוח וחוסר השירות הפתיע ופגע בי ,גם תשובה שאין מה לעשות שאינה מקובלת היא תשובה שהיתה צריכה להינתן מזמן.(ולא שארוץ למשביר ואחפש תשובה),אשמח שתטפלו בתלונה ואקבל הסבר גם לחולצה החד פעמית ב250ש"ח וגם לשרות המזלזל בלקוח. תודה ציונה
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה