פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום החזר בגין חידוש כרטיס מועדון נושא התלונה:
קנלר פאינה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חידשתי כרטיס מועדון כמו בכל שנה במהלך השנים האחרונות בסניף רחובות בתאריך ה-4.8.10 בעלות של 100 ש"ח כשנאמר לי בפירוש שבעת הקנייה הראשונה אני אקבל זיכוי על סך 50 ש"ח. באותו יום ביצעתי קנייה בסניף ולא זכיתי לשום החזר כספי בגין הכרטיס מועדון לאחר בירור אל מול אחראי משמרת נאמר לי שהאחריות היא של CLUB 365 אז התקשרתי ב-8.8.10 לשירות לקוחות של CLUB 365 ושם נאמר לי שהבעיה היא בסניף ולא אצלהם. שורה תחתונה כל צד מפנה אותי לצד השני אף אחד לא חוזר אליי למרות שכולם מבטיחים שיחזרו עם תשובות... עד היום אני מחכה לקבל תשובה וכמובן את ההחזר הכספי המגיע לי (זכיתי ליחס נורא מזלזל וכולם ניסו להוציא אותי שקרנית בכל הסיפור דבר שנורא פוגע)
נזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה