פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית קניות מגעילה זילזול של העובדים וההנהלה בקונים נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
להנהלת המשביר לצרכן שלום ,



ביום ב' 09.08.10 בשעה 13.00 נכנסנו אני וחברתי אורחת מחו"ל לחנות המשביר בקניון רננים ברעננה,

וחברתי רצתה לרכוש בגד ים, היא בחרה מס פריטים מבגדי הים שנראו לה פוטנציאלים ולקחה עימה לחדר מדידה, החוויה הלא נעימה בלשון המעטה כבר החלה שם בתא המדידה התא היה מלוכלך מאוד באבק ושערות שניראה כי ישבו שם מס ימים, וכך גם בתא השני ובאזור של התאים כולו. שאלתי את הבנות שעבדו במחלקה אם יש מטאטא או האם אפשר לנקות הן התעלמו. בקשתי לקרא לאחראית והייתי צריכה להתעקש ולאחר כ 15 דקות הגיעה לימור הראיתי לה על מה מדובר ובקשתי שתביא מטאטא וכך עשתה.



היות וחברתי כבר החלה במדידות בכל אופן לקחתי על עצמי את משימת הניקיון של התאים ומסביב והבנות של המחלקה עומדות ולא מושיטות יד. רק לימור טענה שלא נעים לה שאני מבצעת את הניקיון.



במהלך המדידות לא קבלנו כל עזרה מהבנות ואפילו ששאלתי הייתה שם עובדת צעירה יותר שהייתה חסרת סבלנות ומשכה לי משהוא מהיד שפניתי לשאול מה הבעיה טענה כי היא ממהרת ( מעניין לאן).



הוחלט אל הפריטים שנרכוש והחלנו את דרכנו לחפש קופות היו שתיים בלבד פתוחות אחת בקצה הימני של איזור בגדי גברים ואחד בקצה השני של בגדי נשים. בכל איזור היה קופאי אחד עם תור ארוך שלא פחות משמונה עד עשרה קונים. באחת הקופות כבר היו מתלוננים מדוע לא מוסיפים קופות כאדר בכל עמדה יש שלוש עמדות גבית כספים .



ואנחנו מחכים ומחכים והתור לא זז כי בקופה באזור הנשים שמו ילד מתלמד בשם נוי ועוד נדרש ממנו לנסות לארוז כלים. ( מזל שבא לעזרתו עובד דתי נחמד חסר אונים וארז ותוך כדי אריזה ניסה לקרא בטלפון לעזרה כמובן אף אחד לא הגיע) .

ניסיתי ללכת לקופה באזור הגברים ומצאתי שם אותו מצב וגם שם אין עזרה וכשבקשתי ממריו לקרא למנהל הוא לא ממש הגיב לפנייתי.



וכך נאלצנו להמתין ולהמתין ( לחברה שלי היה חבל לוותר על בגדי הים לאחר המאמצים שהשקיע במדידות) היא החליטה לרכוש לי מתנה על הסבלנות שלי והיה שם תיק שהייתה עליו מדבקה עם מחיר של 79.99 ₪ , כשהגענו לשלם והמוכרת מתחילה את החשבון לגבי התיק אומרת כי המחיר הוא 89.99 ₪ אני מראה לה את המחיר ולא מוכנה שתחייב יותר היא קורת לעובדת בשם גלילה להעביר כרטיס וכשזו מגיעה היא אומרת לה לפנות לאחת העובדות במחלקה ובורחת ( בדיוק כך כי אני קורת לה לנסות לספר לה מה עברנו והיא לא מוכנה לשמוע אומרת שהיא רק עובדת מחלקה אחרת ולא יכולה לעזור היא אפילו לא ניסתה).



אז מגיעה העובדת הממהרת מהמחלקה של בגדי הים ומביאה איתה גליל מדבקות של קודים המסמנים תגמול לעובד על מכירות ובמקום לעזור לנו הקופאית מבטלת את החשבון שעשתה עד כה למרות שהספקתי לומר לה שאני לא מוכנה שתבטל ותעשה מחדש לא מגיע לה כל תגמול היא לא עשתה כלום לטובת קניה זו להפך.



כמובן שמיותר לציין כי התיק לא נרכש כי אני לא מוכנה גם לשלם יותר ממחיר נקוב.



זו בושה וחרפה למותג שניקרה המשביר לצרכן . פרסום מושקע לא יעשה עבודה טובה כמו שיכול לעשות שרות טוב ואכפתיות

ומבחינתי גם בושה לרשת חניות במדינת ישראל.



אני מצפה לטיפול נכון ויעיל בתלונתי כי אני משוכנעת כי זה לא היה מקרי ולא רצף של זלזול מקרי כשסיפרתי לחברותי ומכרים שלי הן אמרו שהם אל מתפלאים זה מוכר להם בסניף זה וחבל.



חוויה זו השאירה טעם מר מאוד שלא יכולתי שלא לכתוב לכם בציפייה כי הדברים יבואו על תיקונם.

מבקשת לקבל תגובה למכתבי זה.



קופה 008 קופאית/700074 עדנה פתקית 8942



בברכה

אתי שיו



עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות לתלונה וטיפול משמעותי לשיפור השרות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה