פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את מורת רוחי מהשירות שקיבלתי היום בסניף המשביר לצרכן החדש בסניף אשדוד (קניון לב אשדוד). היום כבכל אחד מהימים קניתי במשביר את המוצרים לביתי וכמובן גם מתנות לחג. כאחד שנמנה על אחד מאלפי מנויי המועדון המרוצים שלכם התאכזבתי היום (24/8) קשות מהקופאית תמי בקופה 13 שפשוט החליטה להכתיב לרשת נהלים חדשים. ניגשתי אליה עם אשתי וילדי לקנות מזוודה של גלובל שבמבצע על סך 300 שח ומחורר של אופיס עם חזות לא מחייכת ותוקפנית אמרה לי שלא תקבל כרטיס רב כארד על מנת לשלם מכשיר "מנקר" של אופיס(בעלות 9 ₪) ביחד עם הקנייה של המזוודה. אמרתי לה שזה לא יתכן שכן גם אם לא הייתה לוקחת את זה כדבר אחד הרי שכאן מדובר בקנייה כוללת של שני מוצרים בעלות 310 ₪.כמובן שהיא בכל זאת בחרה לסרב לשלם לי ולבייש אותי למול לקוחות אחרים (פשוט הייתי נבוך עד עמקי נשמתי) את ה"מנקר" (מחורר)עם מזוודה בעסקה. למה????????? בכל זאת קניתי את המזוודה ונתתי לה שטר של 200 ₪ (לא היה לי עודף והפתרון של הכרטיס היה הטוב ביותר) על מנת לקנות את המחוור והיא החזירה לי מבט זעוף והמשיכה לתקוף אותי ש"מדוע אני נותן לה 200 ₪ ושאין לה עודף ושהיא לא רוצה לקבל את הקנייה הזאת. אני שואל למה???למה לסרב לקחת ממני שטר של 200 שח לשלם את את המנקר???מהסיבה שאין לה עודף???. אז שתחפש עודף ???מה קןרה כאן. היא בחרה לתת לי תשובה שאני אשלם את המחורר בכרטיס אשראי. בכרטיס אשראי לשלם מחורר?? ולא ברב כארד? ולא במזומן?? מה קורה כאן?? זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בקופאית הזאת בנסיבות דומות. נתקלתי בה בעבר בכל מיני תואנות לא לתת שירות. זוהי בושה שיש לכם עובדת כזאת. אני לא התווכחתי ופשוט הלכתי ותשאלו את הקופאית שעבדה לצידה שהייתה המומה ממנה גם. אני מצפה לשיחה מכם בנושא לאחר שתלבינו איתה את הדברים. אני יכול לשלם ברב קארד כל דבר וגם אם לא למה לא במזומן??בגלל שאין עודף לסרב??אני קונה באלפי שקלים בשנה אצלכם....מה קורה כאן???חיזרו אליי בדחיפות ואני מוכן לתת עדות בכל מקום שתרצו וגם הקופאית שהייתה איתה וגם לקוחות שאני מכיר שהיו איתי בקופה. אודה לטיפולכם המהיר ולחזרה אליי
עלבון וטרטור סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה