פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון אי אמינות< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' הבנים - טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 4 סטים של מוצרים של חלבלין (קרם גוף דאודורט קרם ידים ומגבת קטנה) במחיר של 59.99 הקופאית משום מה הדפיסה ליע 5 סטים (זה רק נודע רק למחרת כשהתחלתי לסדר את המתנות שנקנו במשביר באותו יום) על הבוקר צלצלתי לסניף נאמר לי לבוא באתי לסניף .לבירור הביאו את הקופאית (כמובן שהיא לא זוכרת) לדעתי עם היא לא יודעת לספור עד 4 יש שם בעיה.הבאתי איתי הדיילת שמכרה לי והיא כן זכרה שנתנה לי את הסטים 4- ולא 5 אחרי דין ודברים יצאתי בכעס מהסניף כשנאמר לי שקודם הם יעשו ספירת מלאי לברר עם נכון הדבר.מוסד המכבד את עצמו לא יעשה כך .אני לא אתלכלך או אלכלך את שמי הטוב בשביל 59.99 ש"ח - לסיכום אמרתי לאחראית (לא יודעת את שמה) שאחרי כל הבירור אני רוצה התנצלות ושיגיעו אלי להביא לי את הכסף .אני לא רוצה יותר לקנות בסניף זה, כך שזיכוי לא בא בחשבון.הספיק לי עגמת הנפש שעברתי היום עם כל הויכוח שהאחראית עדיין לא מאמינה גם לא לדיילת.
שיהיה שבת שלום וחג שמח.
שמי צביה נורקין - הגרה ביפה נוף 135 - טבריה
עלבון סוג הנזק :
בדיק התנהגות בסניף פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה