פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פוגע ולוקה נושא התלונה:
מזרחי ליאור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע קניתי 2 חולצות לגבר במסגרת מבצע" 2 ב-100".
היום חזרתי לסניף להחליף את אחת החולצות מכיוון שהייתה במידה קטנה מידי, ולצערי אזל הדגם שרציתי אז המוכרת הראתה לי דגם אחר באותו מבצע "2 ב-100" שעדיין נערך.
כשהגעתי לקופה הקופאית טענה שאני צריכה להוסיף 15 ש"ח מיכיוון היא לא יודעת איך להחליף את החולצה הזו באחרת, והחולצה הזו הייתה עולה יותר לו הייתי קונה רק אותה לא במסגרת המבצע. למרות שהיא משתתפת במבצע.
כשאמרתי לה שאני לא קונה רק אותה אלא רק מחליפה היא טענה שזה רק 15 ש"ח. ביקשתי לדבר עם המנהלת והיא הלכה לדבר איתה, וכשחזרה אמרה שהמנהלת אומרת שאי אפשר להחליף. ביקשתי לדבר איתה באופן פרטני, והיא סרבה לצאת. אחרי שביקשתי שוב היא יצאה ואמרה שהיא כבר אמרה לנו שאי אפשר ושאין על מה לדבר, ושנלך למקום אחר שבו כן אפשר. אולי ל-ZARA או רשת אחרת. אמרתי לה שאין זו דרך לדבר, ושאין לי כל כוונה שהתווכח בצורה לא הולמת, והיא המשיכה לשלוח אותי לדרכי.
צורת הדיבור שלה השאירה אותי המומה ופגועה, גם כלקוחה וגם כאדם , כשאמרתי לה את זה היא ביקשה שאלך להתלונן בפני שירות לקוחות.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ע"י מנהלת הסניף והחזר כספי של 15 ש"ח פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה