פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי, עקב הטעייה נושא התלונה:
חן נדף אתי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אשמח מאוד לעזרתכם.
שמי אתי, והיום בבוקר רכשתי בסניף עזריאלי של המשביר לצרכן, כרית אורטופדית במחיר 49.99 ש"ח.
ע"ג הקופסא של הכרית, מופיעות תמונות, המייצגות את הכרית כביכול, שהיא מסוג ויסקו ג'ל, כמו הכריות היקרות יותר מאותו מבנה כפי שנמכר במשביר לצרכן.
ישנה תמונה של יד שהונחה ע"ג הכרית, ויש לכרית כביכול, את "אפקט הזיכרון", ובדיוק כרית כזו אני חיפשתי.
כשהגעתי הביתה, נוכחתי לדעת שהכרית כלל לא אלסטית, והיא עשויה מספוג ולא מויסקו ג'ל, כפי שמופיע בתמונה, ולא, אין לה את אפקט הזיכרון שמופיע ע"ג הקופסא של המוצר. מייד יצרתי קשר טלפוני, ע"מ לברר עד מתי אוכל להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי, מאחר והדבר לא מצויין ע"ג הקבלה.
הקופאית איתה שוחחתי, ציינה בפניי שע"פ המדיניות החדשה של המשביר, אין כל החזר כספי, לא במזומן, ולא בכרטיס אשראי.
מבחינת גילוי נאות, הדבר לא מצויין ע"ג הקבלה. הדבר היחיד שכתוב, "החלפה והחזרת סחורה תוך 14 ימים".
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל החזר כספי בגין ההטעייה. וכמו כן פיצוי, שכן, נסעתי במיוחד ע"מ לרכוש את המוצר. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה