פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים לא נכונים, עברה על חוק סימון מחירים נושא התלונה:
אברהם שחר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לרכוש כלי הגשה וצלחות של נעמן. נעזרתי בעובדת המחלקה והגענו לסט יפה שבחרתי. על הצלחת הופיעה מחיר של 7.99 והנחה של 20% בקשתי 10 צלחות והעובדת ספרה והשאירה בקופה, בזמן שבחרתי מוצרים נוספים. היא גם שמה בראש ההרמה את הצלחת עם המחיר ואמרה לי "כדי שיראו את המחיר" והדביקה גם את המדבקה שלה להראות מי עזר לי.
בקופה ראיתי כי החשבון גבוהה פי 4 ממה שצריך להיות ואז הוסבר לי כי "בטעות מופיעה" מחיר של מוצר אחר על הצלחת הראשונה. הקופאית עוד באה אלי "בטענות" כי אני צריך לדעת שזו לא אותה צלחת ומה שבחרתי בכלל לא צלחת. (מעניין שהעובדת לא ידעה שזו לא צלחת).
בסופו של עניין החליטו, לאחר הגעת סגן המנהל כי אני יכול לקבל רק את הצלחת הראשונה במחיר המדבקה על השאר אני צריך לשלם 24 ש,ח על כל אחת.
לא עזר חוק סימון המחירים. זה לא עובד במשביר "החדש" לצרכן.
וזה גם לא הפעם הראשונה שיש הבדל במחיר בין הפירסום,המחיר שמופיע, והמחיר שמחוייבים בו באמת בסניף הזה. בתקווה שזה רק בנהרייה.
לדוגמא. באמצע מדפי הכלים של נעמן מופיע שלט גדול של 50% הנחה ובקטן מצויין על מוצרי חברה אחרת. לשאלתי נאמר לי שזה "טעות" בהצבת השלט. אם זה לא הטעייה אז מה כן ?
מיותר לציין כי בחרתי לשלם כסף כדי לרכוש כרטיס חבר של המעדון, עכשיו בטוח שלא השתמש בו וגם כסף זה הלך לאבדון
הטעית ציבור,אי סימון מחירים כחוק ועוד סוג הנזק :
עמידתה בהבטחה של המחיר המצויין לפי החוק וזיכוי כספי של דמי כרטיס החבר אותי לא תאו שם יותר. בתקווה שגם את האחרים. ותקווה יותר גדולה פקח של משרד המסחר והתעשיה. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה