פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית מחירים ויחס גרוע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

בביקור בחנות ראיתי כי האפטר שייב של bvlgari- aqua marin
במבצע- 249 ש"ח ו40 אחוז הנחה. על המוצר לא היה מחיר, והמוכרת בעמדה אישרה לי כי המחיר מתיחס למוצר שבחרתי וכי יש עליו עוד 40 אחוז הנחה.

החלטתי שאני רוצה לקנות, המתנתי בקופה של יום שישי רבע שעה, וכשהגעתי לקופאית הוסבר לי כי המחיר אינו 249 אלה 340.

מנהלת המשמרת בקומה הראשונה (נטע?) אמרה לי שאין מה לעשות, כי המחיר והמבצע מתיחס bvlgari aqua הרגיל.

לא עניין אותה בכלל שהטעו אותי או שאין מחיר על המוצר, או שחיכיתי סתם.
אפילו לא התנצלה.
התנצלות, ופרסום המחירים כפי שנדרש. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה