|
|
|
|
|
|
מכירת מוצר חשמלי תכול- פעמיים!!! |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבוע קניתי בסניף שלכם בקניון מלחה בירושלים מיקרוגל של החברה "kenwood"- מעודפים. המוצר עלה לי 349 ש"ח.
המכשיר שניקנה היה תקול- צלחת המיקרוגל לא הסתובבה. חזרתי לסניף והחלפתי את המוצר באותו מוצר בדיוק- גם מכשיר זה היה תקול- חוגת השניות לא זזה.
הגעתי למשביר בפעם השלישית ודיברתי עם מנהל הסניף- רוני אביב. קיבלתי יחס מחפיר! הוא ביצע ביטול עיסקה- צחק עלי כשביקשתי פיצוי על כמות המוניות ששילמתי עליהן, ועל הגב התפוס שלי.
אני מוכרחה לציין שכלקוחה ותיקה שלכם ציפיתי ליחס הולם והתנצלות- לא זכיתי לא לזה ולא לזה.
חבל מאוד, הפסדתם לקוחה טובה ואת כל מכריה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|