פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר חשמלי תכול- פעמיים!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבוע קניתי בסניף שלכם בקניון מלחה בירושלים מיקרוגל של החברה "kenwood"- מעודפים. המוצר עלה לי 349 ש"ח.
המכשיר שניקנה היה תקול- צלחת המיקרוגל לא הסתובבה. חזרתי לסניף והחלפתי את המוצר באותו מוצר בדיוק- גם מכשיר זה היה תקול- חוגת השניות לא זזה.
הגעתי למשביר בפעם השלישית ודיברתי עם מנהל הסניף- רוני אביב. קיבלתי יחס מחפיר! הוא ביצע ביטול עיסקה- צחק עלי כשביקשתי פיצוי על כמות המוניות ששילמתי עליהן, ועל הגב התפוס שלי.
אני מוכרחה לציין שכלקוחה ותיקה שלכם ציפיתי ליחס הולם והתנצלות- לא זכיתי לא לזה ולא לזה.
חבל מאוד, הפסדתם לקוחה טובה ואת כל מכריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה