פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לתת זיכוי ע"ס 30 ש"ח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.12 הגעתי לסעיף בקניון איילון על מנת להחזיר מסקרה שנקנתה בתאריך 8.12 והיתה יבשה לגמרי .
(מספר ימים לפני עברתי בסניף ושאלתי את ניתן להחזיר אמורו לי שאגיע ואקבל זיכוי אמרתי שארין לי חשבונית אמרו שיאתרו את הקנייה )
הגעתי עם המסקרה בקופסה המקורית כולל קוד וכו .....מנהלת הסניף אתי התנהגה באופן מביש בקושי ניסה לבדוק לאחר מספר שניות אמרה שאיתרה עיסקרה מה 8.12 אך עסקה זו לא נעשתה בכרטיס האשראי שלי או בסניף אחר , אמרתי לה שללא ספק העסקה נעשתה בסניף שלהם בכרטיס הזה , היא דיברה בטון מעליב האשימה אותי בשקר וסרבה לתת לי זיכוי אמרה שאלך הביתה ואחפש את האסתכתא לעיסקה ואתלונן עליה אם ארצה.
מצאתי כמובן את האסמכתא על העבקה שנעשה בכרטיסי והנני מתלוננת בושה שבתפקיד כזה עובדת מישהי שאין לה מושג בשרות יחסי אנוש ובטח לא אשת מקצוע אם עשתה טעות כה פשוטה

+בזבוז זמן+כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה