פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
וואן פלאזה באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.12.2010 הגעתי אליכם לסניף ONE PLAZA על מנת לקנות מוצרי טיפוח של חברת CLINICE .
ביקשתי מקופאית שתשלח אלי דיילת כדי שתסביר לי על המבצעים הקיימים. הגיעה בחורה נחמדה (לדעתי קראו לה ז'אנה או אנז'לה), סיפרה לי על מבצע של 50% על הפריט השני ו 30% אם אני קונה פריט אחד בלבד, הסבירה לי גם על מבצעים במחלקת הבשמים. לאחר ההסבר לקחתי לעצמי ג'ל לחות של קליניק ובושם של חברת קליניק.
כאשר הגעתי לקופה הסתבר שהמבצע של 30% לא קיים במחשב אלה 50% על הפריט השני בלבד.
ביקשתי מקופאית שתקרא לדיילת כדי שהיא תאמת את דברי ואני אוכל לבצע את הקנייה כמו שהובטח לי. הדיילת אכן הגיע ולאחר בירור של דיילת עם אחראית בשם מירי התברר שההטבה של 30% קיימת , אבל לא בקליניק.
ניגשתי לאחראית והסברתי לה שאני כבר ממהרת וגם כך בזבזתי זמן בהמתנה לסיום הבירורים וביקשתי ממנה לאפשר לי לבצע את הקנייה של פריט אחד שהובטח לי בהנחה (כבר לא חשוב אם זה יהיה 30% או פחות כדי שאני אוכל כבר ללכת הביתה). היא הסבירה לי שאין לה כזו סמכות והיא תברר אם יש כזו אפשרות מול מנהל החנות בשם מישל.
לאחר המתנה של עוד זמן מה (אני לא יודעת כמה זמן לקח לו לצאת אלי 10-15 דק', אבל להמתין ליד הקופה כל הזמן הזה היה בשבילי כמו נצח), יצא מנהל והציג את עצמו בשם מנהל חנות מישל כהן.
התחלתי להסביר לו את כל הסיפור, שהגעתי לחנות, קיבלתי הסבר על מבצעים וכאשר הגעתי לקופה הסתבר שאני לא יכולה לבצע את הקנייה כמו שהובטח. מישל עצר אותי באמצע הסיפור, אמר בחיוך קריר שהוא מכיר את הסיפור ושלמרות שהדיילת הבטיחה לי 30% הנחה לא אוכל לקבלה בגלל שליד כל חברה יש שילוט עם תנאי המבצע ושהדיילת בכלל לא שייכת לחברת קליניק ולכן יכולה לטעות.
אמרתי לו שזה בסדר שהיא טועה, אבל אני בזבזתי פה המון זמן בכל הסיפור זה כאשר סה"כ רציתי לקנות ג'ל לחות ובושם ואם כבר אני ממתינה כל כך הרבה זמן שלא יחזיר אותי שוב פעם לבחור מחדש אלה שייתן לי איזה שהוא פתרון אלטרנטיבי . הוא שוב פעם עצר אותי ואמר שלא מסכים שהמתנתי הרבה זמן. הוא אמר :"המתנת מקסימלית שלך היא אולי 20-25 דקות. "בואי נלך ביחד למצלמות הבטחה ואני אוכיח לך שהמתנת לא כל כך הרבה.": הוא אמר אמרתי לו שיכול להיות באמת המתנתי בפועל פחות מחצי שעה אבל ההרגשה ממש לא נעימה. גם להמתין וגם לנהל את כל השיחה הזו אל מול הקופאית ולקוחות אחרים זה ממש לא נעים.
הוא עצר אותי שוב פעם ואמר לי שוב פעם בחיוך קריר ומאופק שחבל על הויכוח ושאני מפריעה לבחור שעומד מאחורי לגשת לקופה ולשלם. אמרתי לו שהבחור שעומד מאחורי הוא בן זוגי והוא לא ממתין לשלם אלה ממתין לי. ושאין אף אחד שרוצה כרגע לשלם וכמובן שאם היה לא הייתי מגיע למצב של למנוע מלקוחות אחרים לגשת לקופה. שאלתי אותו שוב פעם אם יש משהו שהוא יכול להציע בתור פתרון כדי שאני כבר אשלם ואלך הביתה. הוא אמר שלא . למרות שהבטיחו לי הוא לא רואה לנכון לכבד את ההבטחה או לתת לי איזה שהוא פתרון אחר. אם אני רוצה אני יכולה לחזור, לקרוא את המבצעים ואז לקנות.

אני חייבת לציין שזו הפעם הראשונה שהרגשתי כל כך מגעיל בחוויית הקנייה שלי במשביר לצרכן. הרגשתי שהשפילו והעליבו אותי אל מול הבן זוג והקופאיות.

אבקש מהנהלת המשביר בדיקה של המקרה, וכן פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה